آفتاب
اخبار سوریه/

پیشروی ها ارتش سوریه از3 محور به سوی "رنکوس"/هلاکت70 تروریست در ادلب

پیشروی ها ارتش سوریه از3 محور به سوی "رنکوس"/هلاکت70 تروریست در ادلب

پیشروی ارتش سوریه به سوی رنکوس در حومه دمشق از سه محور و هلاکت هفتاد تروریست در ادلب از مهمترین اخبار امنیتی این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، در عملیات ارتش سوریه در الاحراش در جبل النسر در نزدیکی منطقه کسب در حومه شمالی لاذقیه 16 تروریست به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر منابع سوری از عملیات نظامی ارتش سوریه از سه محور به سوی رنکوس در القلمون در حومه دمشق با توجه به عقب نشینی تروریستها از این منطقه و سیطره ارتش سوریه بر  مناطق استراتژیک مشرف بر رنکوس خبر دادند.

این منابع بیان کردند: تروریستهای جبهه النصره و جیش الاسلام در شرق رنکوس همزمان با درهم کوبیده شدن مراکز تجمع آنها از سوی ارتش سوریه در حال تسلیم خود به نیروهای ارتش سوریه هستند.

در منطقه اللیرمون در حلب نیز ارتش سوریه ضمن حمله به گروههای مسلح تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در ادلب ارتش سوریه هجوم گروههای مسلح به شهر خان شیخون را خنثی و70 تروریست را به هلاکت رساند.در منطقه اطراف زندان مرکزی حلب و منطقه صنعتی و الاتارب، المسلمیه، حندرات، حریتان، خان العسل، داره عزه، خان طومان، البریج، بهره الشرفه و برخی مناطق دیگر نیز ارتش سوریه تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

همزمان درگیری های شدیدی در منطقه الملیحه در حومه دمشق در جریان است و ارتش سوریه مناطقی را در این منطقه به تصرف خود درآورده است.

از سوی دیگر همزمان با عملیات های ارتش سوریه جمعی از ساکنان منطقه قاره در حومه دمشق با برگزاری تظاهراتی حمایت خود را از ارتش سوریه ضد گروههای تکفیری و تروریستی اعلام کردند.

منابع نظامی سوری از تحکیم استحکامات ارتش سوریه در جبل الحرامیه در جنوب جبل النسر در حومه شمالی لاذقیه خبر دادند.

در حومه مورک ارتش سوریه طی عملیاتی شش نفر از گروههای مسلح را به هلاکت رساند و تعدادی دیگر را زخمی کرد.

از سوی دیگر در منطقه قدیمی حمص 49 فرد مسلح خود را به همراه سلاح هایشان تحویل دادند.

در السویداء و حمص نیز راهپیمایی گسترده ای در حمایت از ارتش سوریه ضد تروریستها برگزار شد.

ارتش سوریه در مناطق عتمان،النعیمه،الوردات و برخی مناطق دیگر در حومه درعا تعدادی از ترویستها که در میان آنها تک تیراندازان نیز دیده می شدند را به هلاکت رساند.

کد N212668

وبگردی