آفتاب

سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد

سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد

تهران-ایرنا - رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز (سه شنبه) این کمیسیون سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب بررسی شد.

«امیر خجسته» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: اعضای کمیسیون گزارشی موقت از وضعیت اقتصادی کشور، آسیب ها و تعاریف اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

خجسته ادامه داد: در این جلسه در مورد نقاط آسیب پذیر اقتصاد ایران، ابزارهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، لزوم مدیریت واحد، ایجاد ساختارهای اقتصاد دانش بنیان و مواردی نظیر این بحث و گفت وگو شد.

وی تصریح کرد: قوانین معارض در ارتباط با اقتصاد مقاومتی حذف می شوند و در صورت عدم اجرای قوانین در این ارتباط ، مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل خواهد کرد.

رییس کمیسیون شوراها خاطرنشان کرد: گزارش کامل کمیسیون در مورد بررسی راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی هفته آینده آماده خواهد شد تا در قالب یک جمع بندی قابل ارائه باشد.

وی افزود: باید از موازی کاری در حوزه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی جلوگیری شود.موضوع اقتصاد مقاومتی یک موضوع فرابخشی است، از همین رو باید از نگاه بخشی به آن جلوگیری شود.

سیام**9121 *1449
کد N212531

وبگردی