آفتاب

ناامیدی شهرک نشینان صهیونیست از به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش

ناامیدی شهرک نشینان صهیونیست از به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد بیش از 92 درصد شهرک نشینان صهیونیست امیدی به نتیجه بخش بودن مذاکرات سازش ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، نظرسنجی که توسط موسسه دمکراسی رژیم صهیونیستی در دانشگاه تل آویو انجام گرفته نشان می دهد تنها 7 درصد شهرک نشینان صهیونیست به آینده مذاکرات سازش بین این رژیم و تشکیلات خودگردان امیدوارند.

این نظرسنجی هفته گذشته و پیش از تشدید تنش ها بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی انجام گرفته و نشان می دهد بیش از 92 درصد صهیونیستها به نتیجه مذاکرات سازش بدبین هستند. افزایش اختلافات موجب شده این مذاکرات که با میانجیگری آمریکا و تلاش های "جان کری" وزیر خارجه این کشور پس از وقفه ای طولانی آغاز شده، در آستانه شکست قرار گیرد.

روز گذشته یک منبع فلسطینی اعلام کرد نشست سه جانبه "صائب عریقات" مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین و "زیپی لیونی" نماینده رژیم صهیونیستی در مذاکرات سازش و "مارتین اندیک" نماینده آمریکا در این مذاکرات بی نتیجه مانده است.

بر این اساس اسرائیلی ها مجددا بر تمدید مهلت مذاکرات سازش تاکید کرده و این مسئله را به عنوان پیش شرطی برای آزادی گروه چهارم اسرای فلسطینی دانسته اند. این درحالی است که رژیم اسرائیل پیش تر متعهد شده بود که 30 نفر از اسرای فلسطینی را طبق توافقات قبلی آزاد کند.

کد N212500

وبگردی