آفتاب

دیدار نوروزی لاریجانی و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

دیدار نوروزی لاریجانی و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

تهران-ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس بر اصلاح روند بودجه ریزی در کشور تاکید کرد.

ˈسید عبدالکریم هاشمیˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون امروز دیداری نوروزی با رییس مجلس داشتند و در این دیدار رییس مجلس با اشاره به نامه خود به رییس جمهوری بر اصلاح روند بودجه ریزی در کشور تاکید کرد.

بر اساس اظهارات نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی لاریجانی در این جلسه بر تفکیک قوانین دائمی از قوانین سنواتی تاکید کرد.

هاشمی همچنین از بررسی گزارش تفریغ بودجه سال های 90 و 91 با حضور نمایندگان دیوان محاسبات در این کمیسیون خبر داد و گفت : در این جلسه گزارش دیوان محاسبات درباره میزان تحق موارد مندرج در ردیف ها و تبصره های بودجه مورد استماع قرار گرفت و قرار شد این گزارش بعد از بررسی در کمیسیون به صحن ارائه شود.

وی یادآور شد: سال به سال میزان انحراف در بودجه افزایش می یابد و تنها راهکار حل این مسئله بودجه ریزی عملیاتی است که در اسناد بالادستی همچون سند چشم انداز 20 ساله و برنامه های توسعه هم مورد تاکید قرار گرفته است.

سیام(4)**2021**1449
کد N212451

وبگردی