آفتاب

دولت یونان به اقشارکم درآمد کمک نقدی می کند

دولت یونان به اقشارکم درآمد کمک نقدی می کند

آتن- ایرنا- دولت یونان اعلام کرد با بهبود وضع اقتصادی این کشور، بزودی مبالغی به اقشار کم درآمد جامعه بصورت نقدی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، براساس طرح کمک به اقشارکم درآمد افراد مجردی که حقوق سالانه آنان 6 هزار یورو و دارای مسکنی به ارزش 125 هزار یورو باشند، مبلغ 500 یورو و به افرد متاهلی که حقوق سالانه آنان 25 هزاریورو و مسکنی به ارزش 250 هزاریورو باشند، مبلغ 883 یورو بصورت نقدی در اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

بر اساس طرح اعلام شده، به افرادی که بیکار هستند توجه ویژه به عمل خواهد آمد و مبلغ بیشتری به آنان پرداخت خواهد شد.

ˈاندونیس ساماراسˈ نخست وزیر یونان چندی پیش اعلام کرده بود دولت در سال میلادی گذشته مبلغ 2 میلیارد و 700میلیون یورو اضافه بودجه داشته و در نظر دارد مبلغی از آن را بصورت نقدی به افراد کم درآمد جامعه پرداخت نماید.

احزاب سیاسی یونان با انتقاد ازعملکرد اقتصادی دولت، پرداخت این مبلغ را در راستای جلب آرای مردم در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا، شهرداران، استانداران، فرمانداران کشور و تعیین نمایندگان اروپا در پارلمان اروپا قلمداد کرده اند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا، شهرداران، استانداران، فرمانداران کشور و تعیین نمایندگان اروپا در پارلمان قرار است در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در یونان برگزار شود.

اروپام**2170**1485** 1337
کد N212102

وبگردی