آفتاب
رییس دیوان عالی کشور:

با انصراف از دریافت یارانه، رفاه عمومی را رقم بزنیم

با انصراف از دریافت یارانه، رفاه عمومی را رقم بزنیم

رییس دیوان عالی کشور گفت: بیائیم با انصراف از دریافت یارانه‌های مرحله دوم با تقویت بیت‌المال سلامت جامعه و رفاه عمومی را رقم بزنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله محسنی‌گرکانی در اولین جلسه وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی با تبریک سال نو بیان کرد: با عنایت به اینکه در آغاز سال نو قرار داریم مهمترین خواسته، موفقیت و برکات مادی و معنوی، امنیت و صحت را برای همه ملت ایران و مسلمین جهان از خدواند تبارک و تعالی مسئلت می‌داریم.

وی با توجه به تغییرناپذیری قانون الهی افزود: قانون تغییرناپذیر الهی برای مردم هر زمان روشنی ها و تاریکی ها را نشان داده و شجره طیبه و حیات طیبه را بهم پیوند زده است؛ لذا رویکرد زندگی پاکیزه و حیات طیبه از وعده‌های قرآن کریم است و ریشه و اساس ایمان و عمل صالح از هر کس، از هر نژاد در هر مکانی که باشد خواه مرد یا زن، پاداش الهی آن حیات طیبه است.

رییس دیوان عالی کشور افزود: این زندگی پاکیزه از سوی خداوند متعال یک سرمایه جاودانی است. بر همین اساس زندگی پیامبران، امامان، دانشمندان راستین و مجاهدان راه خداوند و شهیدان همیشه حیات جاویدان دارند و زندگی و حیاتشان از صفحه روزگار و تاریخ حذف نخواهد شد و همین طور مصلحان خیرخواه و دادرسان با ایمان از حیات طیبه محروم نخواهند شد و در این جهان مادی هرچه باشد به فنا و نابودی پایان می‌پذیرد محکم ترین بناها، قوی ترین انسان‌ها و حکومت‌ها سرانجام کهنه و فرسوده و در نهایت نابود می‌شوند جز آنچه رنگ خدایی و صبغه الهی داشته باشد.

رییس هیات عمومی دیوان عالی کشور تاکید کرد: دستور قرآن به مسلمانان این است که تنها رنگ خدایی را بپذیرید. قرآن فرمان می‌دهد همه رنگ‌های نژاد پرستی و قبیلگی و سایر رنگ های تفرقه انداز را از میان جامعه اسلامی ریشه کن کنید و همگی به رنگ الهی درآیید. رنگ های خرافاتی را دور بریزید و رنگ های غیر خدایی و سلیقه ای را از جامعه بشویید تا از هر آلودگی روح و جانتان پاک گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانشان افزود: با روح وحدت و پرهیزکاری و عدالت، مساوات و برادری و اخلاص می توان یک قدرت و اقتدار جهانی بدست آورد و رونق سلامت و بهداشت ایجاد کرد. با توجه به اینکه امروزه مسئله هدف مندی یارانه ها مطرح است و دولت محترم درصدد است که با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها مشکلات جامعه را سرو سامانی بدهد همه ما مکلفیم که در این امر مددکار دولت باشیم با کمک کردن به اجرای درست این قانون ان‌شاءالله فوائد آن شامل همه مردم ایران بشود.

محسنی گرکانی ادامه داد: بیائیم با انصراف از دریافت یارانه های مرحله دوم با تقویت بیت المال سلامت جامعه و رفاه عمومی را رقم بزنیم و از دولت خدمتگزار نیز تقاضامندیم با اجرای درست این قانون رفاه عمومی و بهداشت و سلامت را برای مردم عزیز کشورمان تامین کنند. از وزیر محترم بهداشت و درمان جناب آقای دکتر هاشمی می خواهیم امکانات درمانی مراجعین آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج جامعه را در بیمارستان‌های کشور فراهم کنند.

انتهای پیام

کد N211832

وبگردی