آفتاب

برای دیدار با فرزندم لحظه‌شماری می‌کنم

 برای دیدار با فرزندم لحظه‌شماری می‌کنم

مادر مرزبان تیموری، یکی از مرزبانان آزاد شده مشهدی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد اظهار کرد: آن قدر خوشحالم که احساسم را نمی‌توانم بیان کنم.

 مادر یکی از مرزبانان آزاد شده خراسانی در بدو ورود فرزندش به مشهدمقدس گفت: از روزی که مرزبانی خبر ورود فرزندم به ایران را داده است برای دیدارش لحظه شماری می‌کنم.
به گزارش آفتاب به نقل از تسنیم، مادر مرزبان تیموری، یکی از مرزبانان آزاد شده مشهدی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد اظهار کرد: آن قدر خوشحالم که احساسم را نمی‌توانم بیان کنم.
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/1/19/361220_822.jpg

وی افزود: سه روز است که برای دیدار با فرزندم لحظه شماری می‌کنم.

مادر مرزبان تیموری بیان کرد: از زمانی که مرزبانی به ما خبر بازگشت آنها را اطلاع داده شوق دیدار داشته‌ام و از ساعت 10 صبح که فرودگاه آمده‌ایم هنوز فرزندم را ندیده‌م و مشتاق دیدارش هستم.

هرگز تصور نمی‌کردم پسرم سالم به وطن برگردد

پدر یکی از مرزبانان آزاد شده خراسانی در بدو ورود فرزندش به مشهدمقدس گفت: خوشحالم که امروز فرزندم سالم به میهن و دامن خانواده‌اش بازمی‌گردد.

پدر سجاد زهانی، یکی از مرزبانان آزاد شده مشهدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: امروز خداوند دوباره فرزندم را به من و خانواده‌اش عطا کرد.
http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1393/1/19/361221_906.jpg

وی افزود: سال تحویل امسال و عید نوروز خوبی به خاطر اینکه فرزندم کنارم نبود نداشتیم و امروز با بازگشت فرزندم برای ما عید محسوب می‌شود.

پدر زهانی عنوان کرد: هرگز تصور نمی‌کردم پسرم سالم به وطن برگردد.
کد N211722

وبگردی