آفتاب
دقایقی پیش؛

مذاکرات ایران و گروه 1+5 آغاز شد

مذاکرات ایران و گروه 1+5 آغاز شد

وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب با کاترین اشتون شام کاری برگزار کرد و پس از آن به خبرنگاران گفت: بعد از پایان بحث های فنی، مرحله تهیه متن پیش نویس آغاز شود.

دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 دقایقی پیش با ریاست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقر سازمان ملل در وین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به وین، دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 دقایقی پیش با ریاست محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقر سازمان ملل در وین آغاز شد.

ایران و کشورهای 1+5 آخرین دور مذاکرات پیش از مرحله تدوین متن مشترک را برای حل موضوعاتی که به گفته محمد جواد ظریف « همچنان داخل پرانتز و محل اختلاف» است آغاز کردند.

وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب  با کاترین اشتون شام کاری برگزار کرد  و پس از آن به خبرنگاران گفت: بعد از پایان بحث های فنی، مرحله تهیه متن پیش نویس آغاز شود.

گفتنی است؛نشست کارشناسان ایران و 1+5 در روزهای 14 تا 16 فروردین به ریاست حمید بعیدی نژاد از ایران و استفان کلمنت دستیار اشتون در وین برگزار شد.

کد N211553

وبگردی