آفتاب

تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای در حرم حضرت معصومه(س)

تقدیر از خانواده شهدای هسته‌ای در حرم حضرت معصومه(س)

در آستانه روز ملی فناوری هسته‌ای، از خانواده شهدای هسته‌ای در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در این مراسم اظهار داشت: شهیدان هسته‌ای، از افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند که توانستند عظمت این کشور را به رخ جهانیان بکشانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداکبر حسینی‌نژاد، حرکت بزرگ شهیدان هسته‌ای کشور را منجر به خودکفایی ایران اسلامی در علمی جدید در عرصه جهانی دانست و گفت:‌ کاری که در عرصه انرژی هسته‌ای اتفاق افتاد، دشمنان را به وحشت انداخت.

وی ادامه داد: ‌ایران اسلامی با داشتن این علم و فن‌آوری، می‌تواند الگویی برای کشورهایی باشد که تحت سلطه استکبار جهانی هستند.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: گرچه شهادت دانشمندان هسته‌ای داغی بر دل‌های ما گذاشت، ولی به برکت خون این‌ها، افتخارات زیادی برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی با اشاره به استقامت خانواده شهدای هسته‌ای در ادامه دادن راه آنها، گفت: همانطور که حضرت زینب و فاطمه معصومه سلام‌الله علیهما در مسیر اسلام و دین پیام شهیدان و ظلم جنایت‌کاران با تبیین کردند؛ خانواده شهدا نیز با استقامت خود پیام اسلام و دین و ظلم استکبار را به جهانیان رساندند.

در این مراسم که شب گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد، طی مراسمی از خانواده‌های شهیدان مسعود علی محمدی، مجید شهریاری، فریدون عباس دوانی، داریوش رضایی‌نژاد و مصطفی احمدی روشن تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این مراسم، خانواده شهدای هسته‌ای در مراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها شرکت کردند.

انتهای پیام

کد N211311

وبگردی