آفتاب

همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) از ارسال 115 اثر به دبیرخانه این همایش در دانشگاه آیت‌الله بروجردی بروجرد خبر داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل توکلی در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان،در رابطه با تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه این همایش گفت: با فراخوان همایش ملی تبیین شخصیت علمی امام خمینی(ره) 115 اثر در دو بخش محورهای همایش و خلاصه‌نویسی آثار امام راحل(ره) به دبیرخانه این همایش ملی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی ارسال شده است.

وی با اشاره به این‌که بیشترین آثار ارسالی متعلق به استان قم است، اضافه کرد: از مجموع این تعداد اثر، 90 اثر آن در بخش اول یعنی محورها شامل حقوقی، تفسیری، فقهی و فلسفی و 25 اثر نیز در بخش دوم یعنی خلاصه‌نویسی از چهار کتاب امام راحل(ره) شامل شرح چهل حدیث، پرواز ملکوت، سرالصلاة و ولایت فقیه است.

توکلی ادامه داد: این همایش ملی قرار است 16 و 17 اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی دانشگاه آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد برگزار شود که سخنران روز اول آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و سخنران روز دوم نیز حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی(ره) هستند.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این همایش ملی می‌توانند آثار خود را در دو بخش و در محورهای حقوقی، تفسیری، فقهی و فلسفی و بخش خلاصه‌نویسی آثار امام خمینی(ره) تا اوایل اردیبهشت امسال به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه آیت‌الله بروجردی ارسال کنند.

یادآور می‌شود، در بخش خلاصه‌نویسی آثار امام راحل(ره) علاقمندان می‌توانند از چهار کتاب شامل شرح چهل حدیث، پرواز ملکوت، سرالصلاة و ولایت فقیه یکی را خلاصه‌نویسی کنند.

انتهای پیام

کد N211052

وبگردی