آفتاب
کوچک زاده در اخطار قانون اساسی:

تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی هیچ عقب نشینی و مسالمتی نباشد

تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی هیچ عقب نشینی و مسالمتی نباشد

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، تقاضا کرد تا روشن شدن وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی هیچ عقب نشینی و مسالمتی نباشد.

به گزارش خبرگار پارلمانی ایرنا «مهدی کوچک زاده» روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس در اخطاری با استناد به اصل 53 قانون اساسی گفت: از جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیور مردان نجیب ارتش جمهوری اسلامی که در تامین امنیت مرزها جان خود را بر کف گرفتند و امنیت را برای ملت ما به ارمغان می آورند تشکر می کنم.

وی ادامه داد:« من از سپاه پاسداران درخواست جدی دارم که این عزمی که از ابتدا داشته و امروز نیز دارد تا آخر برای تعقیب بی وقفه تروریست های کافر و آدمکش ادامه دهد.»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:« آدمکشان جیش العدل اعلام کردند برای تبعیت از علمای اسلام گروگان ها را آزاد کردند، ما می گوییم که علمای اسلام اصلا دستور گروگانگیری نمی دهند که دستور آزادی دهند، ما می گوییم علمای اسلام فرمان قتل یکی از پنج نفر را نمی توانند بدهند که دستور آزادی مابقی را بدهند.»

کوچک زاده تاکید کرد کسانی که ادعا می کنند که به تبعیت از علمای اسلام جنایت کردند و بعد از جنایت منصرف شدند دروغ می گویند و به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند.

وی اظهار داشت سنی و شیعه از ابتدای انقلاب در کنار هم و تحت فرمان رهبری در حفظ انقلاب کوشیده اند و بعد از این هم خواهند کوشید.

کوچک زاده افزود: «این آدمکشان تنها و تنها زبان زور و سیلی می فهمند و این شایعات که درست کرده اند مبنی بر اینکه ما به فرمان این و آن مرزبانان را آزاد کرده ایم برای بهره برداری سیاسی است.»

کوچک زاده ادامه داد دست پاسداران و ارتشیان غیور را می بوسیم و تقاضا داریم تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان با قدرت بر دهان اینان بزنند و هیچ عقب نشینی و مسالمتی با آنان نباشد.

سیام(3)** 9121**س.ق ** 1418
کد N210719

وبگردی