آفتاب
معاون تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد

رویکرد تعزیرات حکومتی در سال جدید برخورد نیست

رویکرد تعزیرات حکومتی در سال جدید برخورد نیست

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل 1120 پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 30 درصد کاهش داشته است.

شاپور مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: در طرح ویژه نظارتی نوروز 1393 که از 15 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین اجرا شد 1120 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 1025 پرونده مربوط به کالا و خدمات، 73 پرونده مربوط به بهداشت، درمان و دامپزشکی و 22 پرونده نیز مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

به گفته معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه محکومیت در نظر گرفته شده برای این پرونده‌ها حدود شش میلیارد و 862 میلیون ریال بوده است.

مظفری عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی را مهمترین تخلفات صورت گرفته در این مدت دانست.

وی با بیان اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ایام نوروز به صورت کشیک در کنار مردم و مهمانان نوروزی بوده است، افزود: تلاش کردیم در کوتاهترین زمان ممکن به همه پرونده‌ها رسیدگی شود و مردم بازار شب عید آرامی داشته باشند.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: رویکرد تعزیرات حکومتی در سال جدید برخورد نیست، بلکه تلاش می کنیم با آرامش بازار را کنترل کنیم.

انتهای پیام

کد N209869

وبگردی