آفتاب
قره‌شیخلو:

مسئولان به ظرفیت‌های جامعه قرآنی توجه ویژه‌ای داشته باشند

مسئولان به ظرفیت‌های جامعه قرآنی توجه ویژه‌ای داشته باشند

رئیس سازمان دارالقرآن گفت: قرآنی‌ها و اعضای جامعه قرآنی باید به ظرفیت خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان دارالقرآن گفت: قرآنی‌ها و اعضای جامعه قرآنی باید به ظرفیت خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهدی قره‌شیخلو در گردهمایی اساتید، مسئولان و مدیران قرآنی کشور اظهار کرد: جامعه قرآنی ما ظرفیت بالایی دارد، البته خود جامعه قرآنی از این ظرفیت غافل است و زمانی که سازمان‌ها و نهادهایی دچار خطا و اشتباه می‌شوند، جامعه قرآنی باید در راس قرار گیرد تا سازمان‌ها و ساختارهای قرآنی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: مسئولین قرآنی کشور باید بیشتر از گذشته به ظرفیت جامعه قرآنی توجه کنند و به این ظرفیت‌ها بپردازند و قرآنی‌ها و اعضای جامعه قرآنی باید به ظرفیت خود اهتمام بیشتری داشته باشند و از این ظرفیت‌ها برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استفاده کنند.

رئیس سازمان دارالقرآن در ادامه افزود: جامعه قرآنی نقش خود را کم‌رنگ می‌بیند و اساتید و پیشکسوتان قرآنی در عرصه‌های مختلف حضور جدی ندارد اما ما امیدواریم چنین نشست‌هایی که با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی است همچنان ادامه پیدا کند تا به وسیله چنین جلساتی راهکارهای خوبی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی ارائه شود.

قره‌شیخلو گفت: امیدواریم نشست‌هایی را برگزار‌کنیم که در نهایت خروجی خوبی داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به سوال مرتضی طلایی که نقش مجمع خیرین قرآنی در جامعه کمرنگ شده است، گفت درصدد هستیم که بتوانیم این مجمع را راه‌اندازی کنیم چراکه راه اندازی این ارگان می‌تواند به فعالیت‌های قرآنی کشور ما کمک زیادی کند.

انتهای پیام

کد N208951

وبگردی