آفتاب

اعضای کمیسیون صنایع مطرح کردند: امیدواریم اقتصاد و فرهنگ با آفت شعارزدگی آسیب نبیند

اعضای کمیسیون صنایع مطرح کردند: امیدواریم اقتصاد و فرهنگ با آفت شعارزدگی آسیب نبیند

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل روز کشور، نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ و تهیه و توسعه استراتژی صنعتی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عنوان کرد: با توجه به این که امسال به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، برنامه‌های کمیسیون در جهت بهادادن به این مساله است.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال بحث هم‌نشینی اقتصاد و فرهنگ را مطرح کردند و نمایندگان در کمیسیون صنایع امیدوارند این مساله با آفت شعار و کم‌توجهی و یا ریاکاری آسیب نبیند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه توسعه و استراتژی صنعتی کشور با بهره‌گیری از سیاست‌های ترسیمی در اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از فرهنگ غنی و بینش اسلامی در جهت ارتقای اقتصاد مولد و اشتغال‌زا، بها دادن به منزلت تولید و تغییر نگاه و رویکرد به اقتصاد مولد و صنعت کشور از مواردی بودند که در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفتند.

پیرموذن گفت: در این جلسه تصمیم گرفتیم از وزیران ذی‌ربط برای ارائه گزارش‌ها و تعامل با دولت جهت حل مشکلات بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی و تعریف خط اعتباری دعوت به عمل آید.

او در پایان از بازدید روز سه‌شنبه اعضای کمیسیون صنایع از سازمان پتروشیمی خبر داد.

انتهای پیام

کد N208023

وبگردی