آفتاب

پیام رئیس مجلس در پی آزادی مرزبانان ایرانی

پیام رئیس مجلس در پی آزادی مرزبانان ایرانی

رئیس مجلس در پیامی به مناسبت آزادی مرزبانان ایرانی تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، تمام تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تعدی و اقدام علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آزادی مرزبانان رشید و غیور کشورمان که چندی قبل توسط گروهک‌های تروریستی به اسارت گرفته شده بودند و موجب نگرانی و رنجش ملت بزرگ ایران را در این ایام آغاز سال جدید موجب شده بود، باعث خوشحالی و مسرت گردید.

متاسفانه این اولین بار نیست که ملت شریف ایران از سوی گروهک‌های تروریستی مورد صدمه و آسیب قرار می‌گیرد و این دشمنان کوردل هنوز باور نکرده‌اند اقدامات خصمانه آنان خللی در اراده و ایمان انقلابی مردم کشورمان نخواهد گذاشت.

جوانان مرزبان عزیزمان در این مدت شرایط سختی را تحمل کردند و مردانه و پر استقامت، سرانجام با افتخار به دامن میهن بازگشتند.

لازم است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ضمن بررسی و پیگیری چگونگی وقوع این حادثه، با دقت و هوشیاری، تمامی تحرکات در مناطق مرزی را زیر نظر داشته باشند و با هرگونه تعدی و اقدامی علیه مرزهای قانونی کشور برخورد قاطعانه کنند.

همچنین ضرورت دارد دولت پاکستان با تشدید مراقبت‌ها و حفاظت از مرزهای خود مانع جولان اشرار و گروه‌های تروریستی شود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک بازگشت این قهرمانان وطن، توفیقات مرزبانان و پاسداران غیور کشورمان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی»

انتهای پیام

کد N207947

وبگردی