آفتاب

بمب گذاری در تایلند یک کشته و 14 زخمی برجای گذاشت

بمب گذاری در تایلند یک کشته و 14 زخمی برجای گذاشت

تهران - ایرنا - خبرگزاری کیودوی ژاپن روز یک شنبه در گزارشی از بانکوک از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 14 تن دیگر در چند عملیات بمب گذاری در تایلند خبر داد.

این گزارش به نقل از مقامات محلی استان ˈیالاˈ در جنوب تایلند اعلام کرد که بمب گذاری های روز یکشنبه در این استان حداقل یک کشته و 14 زخمی بر جای گذاشت و در ضمن چند منزل مسکونی نیز در این حوادث تروریستی تخریب شدند.

براساس این گزارش، مهاجمان در حدود ساعت 16 عصر امروز به وقت محلی در چند عملیات بمب گذاری همزمان در منطقه مرکزی ˈموآنگˈ در این استان که محل تجمع شرکت ها و فروشگاه ها است موفق شدند یک نفر را از پای در آورده و 14 نفر دیگر را به شدت زخمی کنند که البته حال چند تن از این زخمی ها به شدت وخیم نیز گزارش شده است.

به گزارش پلیس، گرچه مهاجمین پس از انجام عملیات بمب گذاری سوار بر موتور متواری شدند، اما رسته های نیروهای نظامی و امنیتی در آرایش های جدید عملیات گشت زنی برای یافتن آنها را آغاز کردند.

به گزارش کیودو.، از زمان تشدید تنش های داخلی یک دهه گذشته در تایلند، تا کنون بیش از شش هزار نفر از جمله نیروهای پلیس این کشور جان خود را در استان های جنوبی ˈپاتانیˈ، ˈیالاˈ و ˈناراثیواتˈ از دست دادند.

مترجمام**1378**1856
کد N207799

وبگردی