آفتاب

زن ربوده شدن روسی در تایلند پس از آزادی به کشورش بازگشت

زن ربوده شدن روسی در تایلند پس از آزادی به کشورش بازگشت

تهران - ایرنا - خبرگزاری ایتارتاس روسیه روز یک شنبه در گزارشی بانکوک، از آزادی و عزیمت زن روبوده شده روسی درتایلند به کشورش خبر داد.

براساس این گزارش، ˈیانا استریژئوسˈ که به همراه هموطنش ˈالکسی اسلابینسکیˈ 16 اسفند ماه در جزیره پوکت تایلند ربوده شده بودند، شامگاه دیروز شنبه پس از آزادی از دست ربایندگان، پوکت را به مقصد مسکو ترک کرد.

این گزارش به نقل از پلیس پوکت حاکی است که خانم استریژئوس و هموطن وی پس از آنکه منزلی را در این جزیره به مدت یک سال اجاره کرده بودند، توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شده و سرانجام صبح جمعه پس از آزادی و بازجویی های پلیس برای یافتن سرنخ های جستجو برای یافتن آدم ربایان، به مسکو باز گشت.

به گفته این تبعه آزادی شده روس، آدم ربایان پس ربودنش، او را همراه هموطنش در ویلایی در همین جزیره حبس کردند و پس از انواع سوء استفاده های مالی و جنسی از وی، سرانجام او را در هتلی در این جزیره رها کردند.

به گزارش پلیس این جزیره، گرچه این زن روسی بارها با بریدن دست و گردن خود با بطری شکسته شیشه ای مبادرت به خود کشی نیز کرده بود، اما آدم ربایان در هفته نخست این اقدام غیرقانونی تبعه مرد روس را به قتل رساندند و پلیس نیز سرانجام جسد او را در همان ویلا پیدا کرد.

مترجمام**1378**1856
کد N207712

وبگردی