آفتاب

«دا»، «دیوان غزلیات شمس» و «تاریخ سینمای ایتالیا» پرفروش شدند

«دا»، «دیوان غزلیات شمس» و «تاریخ سینمای ایتالیا» پرفروش شدند

«دا»، «دیوان غزلیات شمس» و «تاریخ سینمای ایتالیا» اسامی برخی از کتاب‌های پرفروش نیمه اول فروردین ماه امسال در فروشگاه مرکزی شهر کتاب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست کتاب‌های پرفروش، فروشگاه مرکزی شهر کتاب در نیمه اول فروردین ماه 93 منتشر شد که اين كتاب‌ها در 12 حوزه «تاريخ»، «داستان»، «دين و عرفان»، «روان‌شناسی»، «علمی»، «شعر»، «فلسفه»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «آموزشی»، «هنر» و حوزه «كودك» و «نوجوان» جا دارند.

«جنگ‌هايی كه دنيا را تغيير دادند»، «ايران بين دو انقلاب (از مشروطه تا انقلاب اسلامی)» و «روزگاران (تاريخ ايران از آغاز تا سقوط سلطنت پهلوی)» عنوان 3 کتاب پرفروش قفسه‌های تاریخ این فروشگاه هستند. «ندای كوهستان»، «هست يا نيست»، «گاماسياب ماهی ندارد»، «اولين تماس تلفنی از بهشت» و «اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری» هم کتاب‌هایی هستند که در این مدت در میان عناوین داستانی، فروش بیشتری داشته‌اند.

در حوزه دین و عرفان، «ملكی ديگر ملكوتی ديگر»، «چگونه خدا را بشناسيم» و «هنگام نيايش چه می‌‌كنيم (در باب نيايش و سرشت ايمان)» به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند. در میان کتاب‌های روانشناسی هم، عناوین پرفروش به این ترتیب هستند: «قانون توانگری»، «شفای كودك درون»، «معجزه سپاسگزاری»، «شخصيت گروه‌های خونی» و «ماندن در وضعيت آخر».

اسامی کتاب‌های پرفروش حوزه موضوعی فلسفه به این ترتیب است: «چنين گفت زرتشت»، «تاريخ فلسفه»، «اسپينوزا (فلسفه عملی)»، «در پی معنا» و «زنگ فلسفه». و در میان کتاب‌های شعر هم، کتاب‌های «هيچ چيز مثل مرگ تازه نيست»، «غزليات شمس تبريز 1 و 2 (جيبی)»، «كتاب نيست»، «هشت كتاب» و «واقعيت رويای من است» بیشترین فروش را داشته‌اند.

«دا»، «بابانظر»، «هشت سال اينگونه گذشت»، «سه‌گانه‌ای برای يگانه» و «زيتون سرخ» عنوان کتاب‌های پرفروش قفسه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است. «درباره علم»، «نجوم برای همه»، «آشنايی با كاركرد مغز»، «آشنايی با كاركرد مغز» و «داستان يك زندگی (زندگی‌‌نامه شش دانشمند بزرگ)» هم عنوان کتاب‌های علمی پرفروش است.

«رنگ در عكاسی»، «تاريخ سينمای ايتاليا»، «دست‌ها و چشم‌ها»، «تير عكاسانه» و «از خط تا خط» عناوین کتاب‌هایی هستند که در زمینه کتاب‌های هنری به بیشترین فروش دست پیدا کرده‌اند. در زمینه کتاب‌های کودک هم این عناوین پرفروش بوده‌اند: «جم‌جمك برگ خزون»، «فليكس به سيرك می‌‌رود»، «الفبای فارسي اعداد و اشكال»، «رنگين كمون با سی‌‌دی» و «قصه‌های من و بابام».

«خاطرات يك بچه چلمن 1»، «شرق خورشيد غرب ماه»، «پسر سرايدار»، «منظومه شمسی خورشيد و ماه» و «جاسوس (شردرمن 4)» هم عنوان کتاب‌های پرفروش مخاطبان نوجوان در این مدت است.

کد N207681

وبگردی