آفتاب

زاهدی: کمک نکردن به دولت خیانت است

زاهدی: کمک نکردن به دولت خیانت است

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی نه تنها در حوزه اقتصاد است، بلکه حتما باید در حوزه فرهنگ هم باشد ضمن این‌که باید به اقتصاد نگاه فرهنگی داشته و در نگاه به اقتصاد تغییر فرهنگ بدهیم و خود فرهنگ ناب اسلام و اسلام ناب محمدی(ص) باید مورد دغدغه جدی ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، محمدمهدی زاهدی در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 93 اظهار کرد: نگاه دلسوزانه در استان کرمان وجود دارد و از استاندار قدردانی می کنیم که به عنوان جهادگر عرصه اقتصاد با عشق به خدمت در استان تلاش و برنامه هایی را برای توسعه طراحی کرده‌اند. در سال گذشته موفقیت های خوبی در استان کرمان داشتیم و تلاش می کنیم نمایندگان استان به میزان کافی در توسعه استان در سال جاری تاثیرگذاری داشته و موانع را تا جایی که توانش را داشته باشیم، برداریم.

وی تصریح کرد: همه ما نمایندگان در مجلس کمک مسوولانه می کنیم تا دولت موفق شود و خیانت است اگر به دولت کمک نکنیم، انتظار داریم دولتمردان نیز شرایط سخت را متوجه باشند و در تعامل نزدیک با مجلس امورات را دنبال کنند.

وی یادآور شد: حماسه سیاسی در انتخابات و با حضور گسترده مردم در 22 بهمن محقق شد؛ آن روز، بیعت مجدد مردم با مقام معظم رهبری و پیام جدی به استکبار جهانی بود که هیچ وقت علی را تنها نمی‌گذاریم و این موضع گیری موجب شد دست دولت در چانه زنی‌های سیاسی باز و قوی‌تر شود و منافع ملی ما را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به نامگذاری سال 93 به "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نیز اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیرا به رخنه فرهنگی اشاره داشتند که متفاوت با هجمه و شبیخون فرهنگی است و اگر در یک نبرد حفره‌ای ایجاد شود، دشمن به سرعت می‌تواند پیشروی کرده و سنگر را به دست بگیرد. عزم ملی و مدیریت جهادی نه تنها در حوزه اقتصاد است، بلکه حتما باید در حوزه فرهنگ هم باشد ضمن این‌که باید به اقتصاد نگاه فرهنگی داشت و در نگاه به اقتصاد تغییر فرهنگ بدهیم و خود فرهنگ ناب اسلام و اسلام ناب محمدی(ص) باید مورد دغدغه جدی ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی و طراحی جدی کرده که سبک زندگی ایرانی اسلامی را بهم بزند و اگر در این زمینه غفلت کنیم، کانون خانواده‌های ما متلاشی می‌شود و جوانان از دست می‌روند. باید عزم ملی در توسعه فرهنگی و پیاده کردن اهداف فرهنگی نظام و انقلاب دغدغه اصلی ما باشد و این رخنه فرهنگی را بپوشانیم و بتوانیم علاوه بر آن در مسیر فرهنگی جلو برویم.

وی گفت: باید از استعدادها و توان‌های متعدد، منابع انسانی ماهر و نخبه استان، منابع طبیعی و پتانسیل‌های زیرساختی استان استفاده کنیم و همه کارها در تعامل باهم انجام شود.

انتهای پیام

کد N205823

وبگردی