آفتاب
مدیر زندان بندرعباس خواستار شد

مشارکت فعال کارکنان در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی

مشارکت فعال کارکنان در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی

مدیر زندان مرکزی بندرعباس گفت: امیدوارم سال جدید بتوانیم با همدلی و مشارکت فعالانه تمامی کارکنان، روند رو به رشد فعالیت‌های مجموعه زندان بندرعباس را با شتاب بیشتری به پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، مسعود مرسل‌پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در تحقق این شعار در امر زندانبانی به ویژه در رویکرد فرهنگی و تربیتی آن پیش گام باشیم.

مدیر زندان مرکزی بندرعباس با اشاره به جایگاه فعالیت‌های فرهنگی در فراهم‌سازی زمینه کاهش جرم و ارتقاء برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، گفت: توجه جدی به مباحث فرهنگی و تربیتی در همه گروه‌های هدف از جمله کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان عزم جدی ما خواهد بود و با عزمی راسخ و جهادی امور فرهنگی را در الویت برنامه‌های سازمانی خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی امور فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت گروهی و تامین هزینه‌های مورد نیاز است و هدف نهایی سازمان در اصلاح و تربیت و کاهش جرم از کانال تقویت فرهنگ اسلامی و قرآنی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام

کد N205691

وبگردی