آفتاب
اخبار امنیتی سوریه/

هلاکت فرمانده گروه مسلح "احرار الشام"/کشته شدن 64 تروریست در حومه لاذقیه

هلاکت فرمانده گروه مسلح "احرار الشام"/کشته شدن 64 تروریست در حومه لاذقیه

هلاکت فرمانده گروه تروریستی موسوم به احرار الشام در منطقه "کسب" و کشته شدن 64 تروریست در حومه لاذقیه از جمله خبرهای امنیتی سوریه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گروه مسلح "احرار الشام" اعلام کرد که "انس الحلوه" فرمانده این گروه ملقب به "ابو مهاجر"  در جریان درگیری های منطقه "کسب" کشته شد.

المنار نیز به نقل از منابع نظامی سوریه اعلام کرد که نیروهای امنیتی و ارتش این کشور در راستای پاکسازی مناطق مختلف سوریه از گروه های مسلح و تروریستی، "ابوفهد بکریه" فرمانده گروه موسوم به "لواء شهداء دوما" را در شهرک "الملیحه" در غوطه شرقی در حومه دمشق به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر درگیری شدیدی میان نیروهای ارتش و گروه های مسلح در حومه لاذقیه در جریان است و گفته می شود طی دو روز گذشته 64 تروریست مسلح از 40 کشور عربی و خارجی در سوریه کشته شده اند.

پایگاه خبری العهد لبنان نیز گزارش داد که "علی ایوب" رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه به طور غیر منتظره از منطقه کسب بازدید کرد. یک منبع نظامی در این رابطه اعلام کرد که بازدید ناگهانی علی ایوب از مناطق درگیر، روحیه نیروهای ارتش را تقویت می کند.

این منبع افزود: عملیات نظامی نیروهای ارتش در چندین محور در منطقه کسب ادامه دارد و طی روزهای آتی عملیات سختی در انتظار گروه های تروریستی مسلح خواهد بود.

 

 

کد N204920

وبگردی