آفتاب
اخبار امنیتی فلسطین/

3 زخمی در تظاهرات در مقابل زندان "عوفر"/حمله موشکی مبارزان به عسقلان

3 زخمی در تظاهرات در مقابل زندان "عوفر"/حمله موشکی مبارزان به عسقلان

زخمی شدن 3 فلسطینی در مقابل زندان عوفر در رام الله و حمله موشکی مبارزان فلسطینی به منطقه عسقلان در اراضی اشغالی 48 از جمله خبرهای امنیتی فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز عربی، شهروندان فلسطینی امروز در حمایت از اسرای فلسطینی در مقابل زندان "عوفر" در غرب رام الله تظاهرات کردند. این تظاهرات به درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منجر شد.

نظامیان صهیونیست در این درگیری از گاز اشک آور استفاده کردند و به سوی معترضین شلیک کردند که زخمی شدن 3 شهروند فلسطینی را در پی داشت.

رژیم صهیونیستی قرار بود طبق توافقنامه ای که با فلسطین امضا کرده است چهارمین گروه از اسرای قدیمی فلسطین را آزاد کند اما آزادی این افراد را به موافقت تشکیلات خودگردان فلسطین با ادامه مذاکرات سازش مشروط کرده است.

مذاکرات سازش قرار است اواخر ماه آوریل به پایان برسد که رژیم صهیونیستی خواهان تمدید آن است اما تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه آن را منوط به شروطی کرده است.

خبر دیگر اینکه مبارزان فلسطینی در پاسخ به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی امروز از نوارغزه، منطقه عسقلان در اراضی اشغالی 1948 را هدف حمله موشکی قرار دادند.

 

کد N203846

وبگردی