آفتاب

مقام های نظامی آمریکا : تحقیقات درباره تیراندازی در پادگان نظامی تگزاس ادامه دارد

مقام های نظامی آمریکا : تحقیقات درباره تیراندازی در پادگان نظامی تگزاس ادامه دارد

نیویورک، ایرنا - مقام های نظامی آمریکا اعلام کردند که تحقیقات درباره تیراندازی در پادگان نظامی تگزاس که منجر به مرگ چهار نفر و مجروح شدن 16 نفر دیگر شد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، جان مک هیو، وزیر ارتش آمریکا روز پنجشنبه در یک کمیته سنا گفت : عامل این حادثه به مدت چهار ماه در عراق خدمت کرده است و تحقیقات در این خصوص که آیا حضورش در جنگ عراق عامل دلیل تصمیم وی به چنین اقدامی بوده است یا خیر درحال انجام است.

مقام های پادگان نظامی تگزاس اعلام کردند که تحقیقات از همسر مردی که بعد از این تیراندازی اقدام به خودکشی کرد، آغاز شده و وسایل شخصی از جمله کامپیوترهای شخصی اش مورد بازرسی قرار گرفتند.

وزیر ارتش آمریکا افزود : تاکنون هیچ مدرکی که نشان دهد فرد مذکور با سازمان های افراطی در ارتباط بوده است، پیدا نکرده اند.

مسوولان بیمارستان تگزارس حال سه نفر از مجروحان را وخیم اعلام کردند.

ژنرال مارک میلی فرمانده پایگاه فورت هود تگزاس می گوید فرد ضارب قبل ازاینکه نیروهای دژبانی بتوانند به او نزدیک شوند، اقدام به خودکشی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدرکی که نشان دهد حادثه مذکور تروریستی بوده، پیدا نشده است ، اظهار داشت : تحقیقات نشان می دهد که وی بر اثر تنش های عصبی و تحت فشار تصمیم به چنین اقدامی گرفته است.

در سال 2009 یک رواشناس ارتش هم قطاران خود را به رگبار گرفت که بر اثر آن 13 نفر کشته و بیش از 30 نفر دیگر مجروح شد.

اروپام 1908
کد N202821

وبگردی