آفتاب

وزیر خارجه ترکیه، بازیگران بین المللی را به تلاش برای نابودی حزب حاکم کشورش متهم کرد

وزیر خارجه ترکیه، بازیگران بین المللی را به تلاش برای نابودی حزب حاکم کشورش متهم کرد

آنکارا - ایرنا - ˈ احمد داوداوغلو ˈ وزیر امور خارجه ترکیه ، برخی بازیگران بین المللی و دولت موازی را به تلاش برای نابودی حزب حاکم ˈعدالت و توسعه ˈبه رهبری ˈاردوغانˈ متهم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه رسانه های ترکیه، داوداوغلو در پی پیروزی حزب حاکم عدالت و توسعه در انتخابات شهرداریها در گفت وگو با خبرنگاران در بروکسل گفت : مردم ترکیه با آرای خود از سیاست های حزب حاکم ترکیه حمایت کردند.

وی گفت : این تنها اول راه است هدف اصلی دولت موازی و برخی از بازیگران بین المللی نابودی حزب حاکم به رهبری نخست وزیر ترکیه است.

داود اوغلو با اشاره به عملیات فساد مالی و ارتشا، انتشار نوارهای صوتی علیه مقامات ترکیه و انتشار نوار صوتی گفت وگوهای برخی از مقامات این کشور در وزارت خارجه در باره سوریه گفت: مردم ترکیه بخوبی از اهداف مخالفان دولت آنکارا آگاه هستند و با آنها در پای صندوق های رای مخالفت کردند.

وزیر امور خارجه ترکیه نفوذ جماعت نور به رهبری ˈ فتح الله گولن ˈ در انتخابات شهرداری ها را بسیار اندک دانست و گفت : نتایج انتخابات و پیروزی حزب حاکم این ادعا را اثبات کرد.

وی در باره مسدود کردن شبکه های اجتماعی ˈتوییتر و یوتیوبˈ در ترکیه گفت : این دو شبکه اجتماعی با حکم دادگاه مسدود شد و دولت آنکارا از این حکم و حقوق شهروندان حمایت کرد.

خاورم ** 230**1577
کد N201985

وبگردی