آفتاب

آمریکا جاسوس اسراییلی را بزودی آزاد می کند

آمریکا جاسوس اسراییلی را بزودی آزاد می کند

نیویورک ایرنا- یک مقام رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به تلویزیون سی ان ان آمریکا گفت که بر اساس مذاکرات با دولت آمریکا، جاسوس زندانی این رژیم بزودی توسط مقام های این کشور آزاد خواهد شد.

به گزارش ایرنا این مقام رژیم صهیونیستی که در مذاکرات برای آزادی جاناتان پولارد شرکت داشته است، گفت که این جاسوس زندانی در آمریکا تا قبل از عید ˈپسحˈ مذهبی یهودیان در دو هفته آینده آزاد خواهد شد.

سی ان ان نام این مقام صهیونیست را فاش نکرده است.

این ادعا در حالی بیان می شود که ˈجی کارنیˈ سخنگوی کاخ سفید در پاسخ گزارشگران در باره ارایه پیشنهاد آزادی پولارد به رژیم صهیونیستی از سوی واشنگتن گفت: پولارد، فردی محکوم به اتهام جاسوسی و در حال گذراندن مدت محکومیت خود است و من اطلاعات تازه ای در باره وضع وی ندارم.

پولارد که قبلا تحلیلگر نیروی دریایی آمریکا بود در دهه 1980 به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر شد

منابع نزدیک به مذاکرات به منظور نجات مذاکرات سازش خاورمیانه گفته اند که احتمال آزادی این جاسوس محکوم شده رژیم صهیونیستی و گروهی از اسیران فلسطینی در چارچوب یک توافق وجود دارد.

بر اساس این پیشنهاد، رژیم صهیونیستی نیز اقدام به اجرای وعده خود برای آزادسازی چهارمین گروه از اسیران فلسطینی خواهد کرد که بخشی از 104 اسیر فلسطینی خواهند بود که این رژیم وعده آزادی آنها را در هنگام از سرگیری مذاکرات سازش در ژوییه گذشته داده بود.

اروپام 2251 **1908
کد N201569

وبگردی