آفتاب
نوباوه در گفتگو با مهر :

تخلفات دولت زیاد است که سوالات زیادی می‌شود

تخلفات دولت زیاد است که سوالات زیادی می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت در سال 92 گفت: انتخاب همه استانداران با دیدگاه های اصلاح طلبی با شعار اعتدال دولت همخوانی نداشت.

بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: در تدوین لایحه بودجه نهایت همکاری دولت و مجلس را شاهد بودیم و 97 درصد بودجه با اهداف دولت همخوانی داشت.

وی با بیان اینکه سوال از وزیران وظیفه نماینده مجلس است، افزود:قانونگذار هرکجا خطایی ببیند و تخلفی صورت بگیرد سوال خود را مطرح می کند و نمایندگان نیز در مورد دولت همین کار را انجام می‌دهند.

نوباوه تاکید کرد: اگر سوال از وزیران دولت یازدهم زیاد است به علت تخلف های زیادی است که صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در انتخاب استانداران گفت: انتخاب استاندرانی با خط و مشی اصلاح طلبی با شعار اعتدال رییس جمهور منافات دارد.آیا اعتدال این است که از افراد مساله دار قضایی در مسئولیت های اجرایی کشور استفاده شود.

این نماینده مجلس عملکرد مجلس شورای اسلامی را در سال 92 قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: مجلس تمام تلاش خود را برای حل مشکلات در حوزه های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی انجام داده است و تلاش می کند در سال 93 قوه مقننه با تصویب قوانینی مقابل مشکلات کشور راهگشایی کند.

به گفته نوباوه همانگونه که حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در سال 92 محقق شد باید همه نمایندگان و مسئولان دولت تلاش کنند که حماسه اقتصادی با راهکارهای اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

کد N200890

وبگردی