آفتاب

تامین امنیت سرمایه گذاری، رونق اقتصاد و اشتغال را به همراه دارد

تامین امنیت سرمایه گذاری، رونق اقتصاد و اشتغال را به همراه دارد

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری رونق تولید، حمایت واقعی از سرمایه گذاری و اقدام برای حل مشکلات تولید را از راهکارهای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال بیان کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد، گفت: مردم ایران همیشه با ایستادگی بر اصول و آرمان ها و حضور در صحنه، از آرمان های جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.

وی با شاره به نامگذاری سال گذشته از سوی رهبری به عنوان ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ، افزود: ایرانیان در 24 خرداد و راهپیمایی 22 بهمن حماسه سیاسی مورد نظر معظم له را محقق کردند.

سلیمانی دشتکی گفت: حماسه اقتصادی مورد نظر معظم له هنوز محقق نشده و لازم است این حماسه در سال جاری با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، عزم ملی و مدیریت جهادی محقق شود.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری از شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور به عنوان دو حوزه مهم و اثرگذار نیازمند مدیریت صحیح یاد کرد و ادامه داد: مسوولان همه قوا باید توجه ویژه ای به این دو موضوع داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها در سال جاری، از مردم و رسانه ها خواست دولت را در اصلاح ساختار اقتصادی کشور کمک کنند.

سلیمانی دشتکی همچنین با تبریک فرارسیدن روز جمهوری اسلامی، گفت: مردم ایران در 12 فروردین سال 1358 در مسیر تحقق مردم سالاری دینی و تشکیل نظام مبتنی بر رای مردم حرکت کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ˈ حمید ملکپور دهکردی ˈ به عنوان فرماندار شهرکرد منصوب و معرفی شد.

7363/547/587
کد N200856

وبگردی