آفتاب

احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه افغانستان/ زخمی شدن 19 نفر بر اثر انفجار در پیشاور

احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه افغانستان/ زخمی شدن 19 نفر بر اثر انفجار در پیشاور

احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه افغانستان، زخمی شدن 19 نفر بر اثر انفجار دو بمب در پیشاور و انتخاب رهبر حزب جماعت اسلامی از جمله خبرهای مرتبط با پاکستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیشن، شکیب مستغنی سخنگوی وزارت خارجه افغانستان امروز دوشنبه در نشست خبری خود در کابل از احضار ابرار حسین سفیر پاکستان به وزارت خارجه افغانستان در اعتراض به گسترش ناامنی های مرزی و افرایش حملات تروریستی به پاسگاه های مرزی افغانستان از داخل پاکستان خبر داد.

رسانه های پاکستانی همچنین از زخمی شدن 19 نفر بر اثر انفجار دو بمب در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.

در پی انفجار اول در نزدیکی بارا قدیم درمنطقه سربند در پیشاور 16 نفر و در جریان دومین انفجار در منطقه زرگر آباد سه نفر از جمله دو زن و یک کودک در این حادثه زخمی شدند که حال شماری از مجروحین وخیم گزارش شده است.

بر اثر این انفجارها چندین ساختمان در نزدیکی محل حادثه تخریب شده و هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

نیشن همچنین از انتخاب سراج الحق وزیر دارایی دولت ایالت خیبر‌پختونخواه به عنوان رهبر حزب جماعت اسلامی بزرگترین حزب مذهبی پاکستان برای مدت 5 سال خبر داد.

کد N200378

وبگردی