آفتاب

"12فروردین‌ نماد بی‌بدیل حرکت مردمی برای سربلندی ایران اسلامی است"

"12فروردین‌ نماد بی‌بدیل حرکت مردمی برای سربلندی ایران اسلامی است"

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: 12 فروردین‌ماه نماد بی‌بدیل حرکت مردمی رهروان خمینی کبیر است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن بیانیه دفتر قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد به مناسبت یوم‌الله 12 فروردین‌ماه به این شرح است: «نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای هویت الهی و سازگاری با فطرت انسانی خود از همان روزهای آغازین مورد گرایش و اقبال جوامع انسانی قرار گرفت و جامعه بشریت در پرتو آن روح معنویت و ظلم‌ستیزی را در خود احیا کرد به گونه‌ای که امروز مبارزه با استکبار و استبداد به یک معیار انکار‌ناپذیر در ارزش‌گذاری میزان رشد و پویایی ملل تبدیل شده است.

12 فروردین‌ماه نماد بی‌بدیل حرکت مردمی رهروان خمینی کبیر برای سربلندی ایران اسلامی و اقتدار دنیای اسلام در سطح جهانی بود و خاطره این روز بزرگ هیچ‌گاه از ذهن و خاطر ایرانیان انقلابی و ولایتمدار پاک نخواهد شد. به جرات رفراندوم 12 فروردین‌ماه 1358 را می‌توان در تاریخ بی‌نظیر دانست به‌طوری که تاکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

اینک در یوم‌الله 12 فروردین ماه سالروز استقرار حکومت اسلامی در گستره‌ی ایران زمین و در سالی که به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام‌گذاری شده، عزم ملی مردم مقتدر ایران بار دیگر تلاش دشمنان برای سرنگونی این نظام الهی را به خواب بی‌تعبیر تبدیل خواهد کرد.

با گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دوام توفیقات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) را از درگاه خداوند منان مسئلت کرده و برای ملت فهیم و صبور ایران اسلامی روزهای پیروزی و سعادت را خواهانیم.»

انتهای پیام

کد N200080

وبگردی