آفتاب

امام جمعه شیراز:مسوولان به زمینه های تحقق شعار سال 93جدی بنگرند

امام جمعه شیراز:مسوولان به زمینه های تحقق شعار سال 93جدی بنگرند

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز از مسوولان خواست تا برای تحقق شعار محوری سال جاری به صورت جدی وارد عمل شده و سازو کارهای آن را فراهم سازند.

به گزارش ایرنا،آیت الله اسدالله ایمانی در دیدار مدیران جهاد کشاورزی فارس با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به نام ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ افزود: بخش کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اثرگذار بخصوص در استان فارس بعنوان پیشانی کشور می تواند در تحقق این شعار گام های اساسی را بردارد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار که یکشنبه شب برگزار شد، با تاکید براینکه باید شاهد رشد، پیشرفت و شکوفائی در زمینه های مختلف بویژه در بخش کشاورزی باشیم اظهار داشت :با تبدیل کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی صنعتی و اقتصادی به عنوان پیش زمینه این شکوفایی می توانیم در این جهت گام های اساسی برداریم .

آیت الله ایمانی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های موجود در بخش کشاورزی کشور بخصوص استان فارس خواستار نگاه جدی تر به توسعه و شکوفایی این استعدادها در راستای اشتغال پایدار و تقویت سلامت غذایی کشور و منطقه شد.

امام جمعه شیراز گفت : بی تردید با تحقق شعار عنوان شده از سوی معظم له می توان ضمن خنثی نمودن اثرات تحریم های ظالمانه جهان غرب به استقلال بیشتر اقتصادی کشور نیز کمک اساسی کرد.

در ادامه این دیدار ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت : خانواده بزرگ جهاد کشاورزی آماده فعالیت بیش از پیش و خدمتگزاری به مردم عزیز و به ویژه کشاورزان و بهره برداران می باشند.

محمد مهدی قاسمی افزود: امید است که بتوانیم با تبدیل کردن کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی صنعتی و اقتصادی و نیز با برنامه ریزی مدون ، کشاورزی سنتی فارس رابه صنعتی سودآور همراه با بهره گیری از مدیریت کیفی تبدیل نمائیم.

وی تبدیل کشاورزی سنتی و معیشتی به کشاورزی صنعتی و اقتصادی را در راستای تحقق شعار سالجاری توسط مقام معظم رهبری نیز از اولویت های کاری این سازمان در فارس برشمرد.ک/2

7374/ 667/679
کد N199587

وبگردی