آفتاب
/اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی/

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: مدیران جهادگونه در راستای تحقق شعار سال گام بردارند

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور: مدیران جهادگونه در راستای تحقق شعار سال گام بردارند

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: مدیران و مسوولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید جهادگونه در راستای تحقق شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

حجت الاسلام محرمعلی فراشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره مشکلات و معضلات نظام را رصد می‌کنند، اظهار کرد: بیانات رهبری و نامگذاری‌های سالانه ایشان در راستای رفع مشکلات ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

او با اشاره به این که این نامگذاری‌ها هدفمند بوده و فقط در حد یک شعار نباید باقی بمانند، افزود: مقام معظم رهبری در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و نظام جمهوری اسلامی ایران در پایان هر سال جمع‌بندی از وضعیت کشور را انجام می‌دهند و آن چه را که موجب پویایی چرخ نظام خواهد شد، اتخاذ می‌کنند.

فراشی با اشاره به اهمیت دو مقوله اقتصاد و فرهنگ در ایران اسلامی، عنوان کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری تاکیدات خودشان را بر روی مباحثی چون شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی معطوف کرده‌اند که این مساله نشان از اهمیت این دو بخش مهم دارد.

وی با بیان این که دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اسلامی می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند، اعلام کرد: در راستای مقابله با این امر همه باید با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداریم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نام‌گذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را بسیار حکیمانه و مناسب عنوان کرد و ادامه داد: این نامگذاری بهترین و مناسب‌ترین عنوان برای امسال بود.

او با اشاره به این که چشم امید ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان به ایران اسلامی است، بیان کرد: ایران اسلامی الگوی دیگر ملت‌های مسلمان جهان است، در همین راستا باید این کشور بتواند از نظر معیشتی، مردم خود را تامین کند تا موجبات ناامیدی و دلسردی مردم جامعه و دیگر کشورها فراهم نشود.

فراشی با اشاره به این که دین اسلام دینی تک بعدی نیست، تصریح کرد: دین اسلام، دینی است که برای دنیا و آخرت انسان‌ها برنامه دارد و آن را تضمین می‌کند.

وی در ادامه با بیان این که باید به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی پشت پا بزنیم، اظهار کرد: اگر مبحث اقتصاد مقاومتی و جمع‌آوری وجوهات شرعی از جمله خمس و زکات را در جامعه جدی بگیریم دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تاکید کرد: باید در راستای تحقق شعار سال، مدیران و مسوولان جامعه از پشت میزنشینی بلند شوند و با روحیه جهادی و ایثار و شهادت طلبی گام بردارند.

او خاطرنشان کرد: در راستای لبیگ گویی به فرمان رهبری باید مدیران جامعه جهادگونه رفتار کنند، تا دشمنان را ناکام و ناامید و مردم ایران اسلامی را امیدوار و شاد کنند.

حجت الاسلام فراشی در پایان با اشاره به این که باید همه صاحبان فکر و اندیشه و قلم، بیانات رهبری را مد نظر قرار دهند، یادآور شد: نباید تحقق شعار سال فقط در برگزاری همایش‌ها و سمینارهایی آن هم در انتهای سال خلاصه شود، بلکه باید از ابتدای سال راهکارهای عملی تحقق این شعار در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N197607

وبگردی