آفتاب

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه لاذقیه

ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه لاذقیه

منابع نظامی سوری از ادامه پیشروی های ارتش سوریه در حومه لاذقیه و هلاکت صدها تروریست طی روزهای گذشته از جمله منطقه موسوم به نقطه 45 و حمایت گستره ارتش ترکیه از تروریست هایی که به لاذقیه حمله کردند خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه به طور کامل بر نقطه 45 در حومه لاذقیه مسلط شده و بیش از 200 تروریست را در این منطقه به هلاکت رسانده است.

این منبع افزود: نیروهای ارتش و دفاع ملی سوریه در اطراف منطقه "کسب"  و نوار مرزی با ترکیه حضور خود را تقویت کرده اند.

منابع سوری همچنین از عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه ضد تروریست ها در ارتفاعات حومه لاذقیه و انهدام ادوات گروههای مسلح خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: آزادی کامل منطقه از وجود تروریستها زمان زیادی نخواهد برد به ویژه که نیروهای کمکی به ارتش افزوده شده اند.

این منابع همچنین افزودند: از آغاز درگیری ها در حومه لاذقیه تاکنون بیش از 700 تروریست کشته شده اند و بسیاری نیز پا به فرار گذاشته اند و زخمی شدگان نیز به خاک ترکیه منتقل شده اند.

منابع سوری تاکید کردند: تعداد افرادی که در حمله اخیر به حومه لاذقیه مشارکت داشته اند بیش از 5000 نفر و اکثریت آنها را سعودی ها و چچنی ها تشکیل می دهند و واحدهای توپخانه ترکیه و نیز تانکهای ارتش این کشور حامی این تروریست ها بوده اند و آنها را پوشش می دادند.

کد N196145

وبگردی