آفتاب
پیرموذن در گفت و گو با ایلنا:| 155592

لازمه رسیدن به شعار امسال انسجام داخلی و تعامل عزت خواه با دنیا است

لازمه رسیدن به شعار امسال انسجام داخلی و تعامل عزت خواه با دنیا است

بسیاری از مشکلات فرهنگی ما ناشی از معضلات اقتصادی کشور است، به همین منظور باید همه گروهها ضمن پرهیز از تندروی و افراط یار و یاور رهبری برای تحقق این شعار باشیم.

نماینده مجلس نهم تاکید کرد: لازمه رسیدن به شعار  امسال انسجام داخلی، مشارکت آحاد نظام، تعامل عزت خواه با دنیا و ارتقای فرهنگ است تا بتوانیم با بها دادن به ضرورتهای فرهنگی و اقتصادی شاهد تحقق حماسه اقتصادی آنگونه که در شان ایران و ایرانی است، باشیم.

کمال الدین پیر موذن در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شعار سال 93 که توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شد، اظهار داشت: امیدوارم با این نامگذاری که نشانه ذکاوت رهبری است و با مشارکت مردم و کیاست دولت و مجلس با برخوردی جهادی، شاهد شکوفایی فرهنگی غنی و اقتصادی مولد و اشتغال زا در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه رسیدن به این شعار جز با انسجام داخلی و همکاری همه تشکیلات کشور و قوای سه گانه میسر نخواهد شد، گفت: در همین راستا تعامل خوب با دنیا و جذب سرمایه گذاری ها موجب شکوفایی اقتصاد ایران و ایجاد فرصتهای مناسبی برای اقتصاد کشور می شود.

پیرموذن افزود: باید بدانیم که امروز 90 درصد مردم کشور رنج معیشت را تحمل می کنند و حدود 60درصد از واحدهای صنعتی با مشکلات بسیاری برای تولید خود مواجه هستند،  حل مشکلات کارگران در گرو حل مشکلات کارفرمایان است و باید رویکرد ما نسبت به صاحبان صنعت عوض شود تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: لازمه رسیدن به این شعار انسجام داخلی، مشارکت آحاد نظام، تعامل عزت خواه با دنیا و ارتقای فرهنگ است تا بتوانیم با بها دادن به ضرورتهای فرهنگی و اقتصادی شاهد تحقق حماسه اقتصادی آنگونه که در شان ایران و ایرانی است باشیم.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی ما ناشی از معضلات اقتصادی کشور است، تصریح کرد: به همین منظور باید همه گروهها ضمن پرهیز از تندروی و افراط یار و یاور رهبری برای تحقق این شعار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و اقتصاد مکمل و مقوم یکدیگر هستند، گفت: امیدواریم بتوانیم با حرکت جهادی شاهد رشد متوازن در همه ابعاد کشور باشیم و در این سال مشکلات کارگران بیش از پیش مورد توجه صاحبان عمل قرار گیرد.

کد N196080

وبگردی