آفتاب

هاشمي اصلا در كيش سخنراني نداشته!

هاشمي اصلا در كيش سخنراني نداشته!

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان گفت: انتصاب فرماندار جدید بندرلنگه ارتباطی به ادعای سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کیش ندارد و این ادعاها به طور قوی تکذیب می شود.

به گزارش آفتاب به نقل از بهارنیوز، مسعود پاکزاد افزود: پاسخ کامل در باره این انتصاب به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت و از همگان می خواهیم عزت و صداقت را در کار رسانه ای پاس بدارند. برخی رسانه ها در این زمینه ادعاهایی را مطرح کرده اند که لازم است به انتشار اخبار سراسر کذب، دروغ و فریبکارانه پایان دهند، زیرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام سه شنبه (دیروز) و روزهای پیش از آن در محافل عمومی جزیره کیش سخنرانی نداشته است.

پاکزاد ادامه داد: فرافکنی در روزهایی که استانداری در حال انجام وظیفه مدیریت نیازهای نوروزی، اسکان و بهداشت گردشگران در استان هرمزگان است، دلسوزی و حسن نیت نامیده نمی شود. تغییر فرماندار بندرلنگه به خاطر ایجاد حواشی در کیش تکذیب می شود و این انتصاب به دلیل برخی ضرورت های کاری، در نخستین روز کاری سال 93 انجام گرفت.

پاکزاد یادآور شد: پیگیری قضایی و حقوقی انتشار اخبارسراسر کذب، برای استانداری محفوظ است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی خواهد شد. وی بیان کرد: اخبار نادرست مطرح شده، فقط برای تخریب و وارونه جلوه دادن واقعیت بوده است.

در خبر یک سایت که مورد استفاده برخی سایت های دیگر قرار گرفته، ادعا شده بود، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد امام حسن (ع) جزیره کیش با انتقاد و اعتراض شماری از حاضران به اغتشاش گرایید و انجام نشد. براساس تصمیم جاسم جادری استاندار هرمزگان، فیصل ضرغامی به عنوان سرپرست فرمانداری بندرلنگه و همچنین ابراهیم فرهادی نیا به سمت سرپرست بخشداری کیش منصوب شدند.
کد N195553

وبگردی