آفتاب

رییس جمهوری بر پیگیری جدی مشکلات نوجوانان تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد

رییس جمهوری بر پیگیری جدی مشکلات نوجوانان تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد

تهران-ایرنا-رییس جمهوری در پی بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی شهدای انقلاب در نخستین روز سال 1393، صبح امروز (سه شنبه) در دیدار نوروزی برخی از وزرا و معاونین آنان که علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و معاونین وی نیز حضور داشتند بر پیگیری جدی مطالبات نوجوانان و جوانان این مجتمع تأکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار، بازدید از شیرخوارگاه شبیر و مجتمع بهزیستی شهدای انقلاب و گفت وگو با نوجوانان این مجتمع را در نخستین روز سال 93 بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: در این دیدار تعدادی از نوجوانان در خصوص مشکلات خود پس از ترخیص از این مراکز نکاتی را مطرح کردند که برخی از آنها قابل تأمل بود و مسئولان باید در جهت رفع دغدغه های این فرزندان کشور اهتمام داشته باشند.

رییس جمهوری همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ اکرام ایتام در کشور در سالی که اقتصاد و فرهنگ نام گرفته است، گفت: در این راستا باید فرهنگ سرپرستی و تحت تکفل قرار دادن فرزندان و نوزادان بی سرپرست را در بین مردم ترویج کنیم تا همه نسبت به انجام این اقدام خداپسندانه ترغیب شوند.

روحانی با اشاره به روایات و احادیث گوناگون در مورد احسان به ایتام و انجام امور خیریه گفت: باید عواطف مذهبی مردم به سمت انجام اعمال و امور خیر اجتماعی سوق داده شود.

سیام**9121 *1449
کد N194674

وبگردی