آفتاب

واکنش قائم مقام وزیر کشور به ادعای سخنگوی وزارت خارجه پاکستان

واکنش قائم مقام وزیر کشور به ادعای سخنگوی وزارت خارجه پاکستان

قائم مقام وزیر کشور در واکنش به ادعای سخنگوی وزارت خارجه پاکستان مبنی بر اینکه مقامات ایرانی درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده تماسی با مقامات پاکستانی نداشته‌اند، این ادعا را رد کرد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با ارائه توضیحاتی درباره برخی اقدامات ایران در این رابطه گفت: در ملاقاتی که ما با رئیس مجلس ایالتی پاکستان و هیأت همراه داشتیم، این موضوع را مطرح کرده بودیم.

وی ادامه داد: در نشست بین‌المجالس کشورهای اسلامی که در تهران برگزار شد و از مجلس ملی و سنای پاکستان نیز در آن حضور داشتند، باز هم درباره آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی با آنها صحبت کردیم.

قائم مقام وزیر کشور افزود: همچنین کمیته مرزی مشترکی در این رابطه تشکیل شد و جلسه‌ای در کویته پاکستان داشتیم که در آنجا نیز پیگیری‌های لازم انجام شد و مدارک و مستندات آنها موجود است.

امیری با اشاره به ادعای سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان مبنی بر اینکه "ما خاک پاکستان را وجب به وجب گشته‌ایم ولی اثری از تروریست‌ها نیافته‌ایم"، خاطرنشان کرد: در هر صورت مرزبانان ربوده شده ایران به خاک پاکستان منتقل شده‌اند و در آنجا نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام

کد N194330

وبگردی