آفتاب
هنیه در سالگرد شهادت شیخ یاسین :

اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت/تجاوزگری هزینه سنگینی برای دشمن دارد

اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت/تجاوزگری هزینه سنگینی برای دشمن دارد

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دهمین سالگرد شهادت بنیانگذار حماس تاکید کرد هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهیم شناخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، جنبش حماس، دهمین سالگرد شهادت شیخ احمد یاسین بنیانگذار خود را در شهر غزه با حضور دهها هزار نفر از شهروندان فلسطینی برگزار کرد.

اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین در سخنانی در این مراسم تاکید کرد هرگونه تجاوز جدید، هزینه های سنگینی برای دشمن خواهد داشت.

هنیه با بیان اینکه امکانات و توانمندیهای مقاومت فراتر از ارزیابی ها و برآوردهای رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت به همه در جهان و به دشمن و کسانی که ما را تهدید به اشغال غزه می کنند یعنی آویگدورلیبرمن وزیر خارجه اسرائیل اعلام می کنیم زمان تهدیدهای شما گذشته است و هرگونه تجاوز یا جنایت یا حماقتی که شما مرتکب شوید، هزینه های سنگینی باید متحمل شوید.

وی تصریح کرد ای صهیونیستها زمانی شما را از غزه بیرون انداختیم که سلاح و تجاربمان اندک بود، اما امروز قوی ترینیم و مقاومت مردمی پیشرفته کرده و چندین برابر قوی تر شده است.

هنیه تصریح کرد هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت، در برابر اشغالگران سر تسلیم فرود نمی آوریم.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین با مقاومت متحد و با مذاکرات دچار دودستگی می شود، بر ضرورت پایان دودستگی میان فسطینیها و ایجاد نظام سیاسی در چارچوب تشکیلات خودگردان و سازمان آزادیبخش فلسطین بر اساس اصل انتخابات و مشارکت و وحدت ملی تاکید کرد
 

کد N193480

وبگردی