آفتاب

هنیه: هرگونه حماقت دشمن علیه غزه برایش گران تمام می‌شود

هنیه: هرگونه حماقت دشمن علیه غزه برایش گران تمام می‌شود

اسماعیل هنیه نسبت به حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه هشدار داده و تاکید کرد: هرگونه حماقتی از سوی دشمن علیه نوار غزه برایش گران تمام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر دولت حماس در سخنان خود در مقابل هزاران فلسطینی در جشنواره «وفاداری و ثبات در مسیر شهدا» در مرکز شهر غزه عنوان داشت: زمان تهدیدهای اسرائیل سپری شده است.

وی گفت: من خطاب به کسی که به اشغال نوار غزه تهدید می‌کنند، می‌گویم که مقاومت قدرتش دو برابر شده است و آنچه که مقاومت از توانایی‌هایش پنهان کرده است، بسیار بیشتر از برآوردهای شماست.

نخست‌وزیر دولت حماس با بیان این‌ که تونل‌های مقاومت در غزه یک استراتژی جدید در مقابله با رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: غزه امروز محاصره شده نیست بلکه خود دشمن را محاصره می‌کند.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که فلسطین از طریق مقاومت متحد و یکپارچه می‌شود و برای پیروزی علیه دشمن هیچ راهی جز مقاومت وجود ندارد. وی تصریح کرد: تنها گزینه برای تغییر دادن اوضاع این است که به دو دستگی‌های داخلی پایان داده شود و وحدت ملی محقق شود و منافع عمومی ایجاب می‌کند که جنبش فتح با حماس یکپارچه شود.

این مقام فلسطینی با تاکید بر این‌ که حماس نه در امور مصر و نه سوریه و نه در هیچ کشور دیگری دخالت نمی‌کند، خواهان توقف تلاش‌ها بر بد جلوه دادن حماس و نوار غزه شد.

نخست‌وزیر دولت حماس خاطرنشان کرد: هرگونه اتهام‌هایی که درباره دخالت به حماس زده می‌شود، به هیچ وجه صحت ندارد.

انتهای پیام

کد N193383

وبگردی