آفتاب
رحمانی‌فضلی در شیروان:

اختلافات باعث ظلم به مردم می‌شود

اختلافات باعث ظلم به مردم می‌شود

طی مدت فعالیت دولت یازدهم تورم روبه کاهش بوده و گرانی‌ها کنترل شده است/باید قانون بر تمام حوزه‌ها رعایت شود./خوشبختانه امروز فضای خوبی به نفع کشور به وجود آمده است.

وزیر کشور با تاکید بر پرهیز دلسوزان انقلاب از هرگونه اختلاف خاطرنشان کرد:بی‌گمان اختلافات باعث ظلم به مردم می‌شود از این رو مدیران برای خدمت بیشتر به مردم اختلافات را کنار بگذارند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع شماری از مسئولان و مردم شهرستان شیروان اظهار کرد: طی مدت فعالیت دولت یازدهم تورم روبه کاهش بوده و گرانی‌ها کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خارجی نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت مردم کارهای خوبی انجام شده و دشمنان حقانیت ما را قبول کرده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز فضای خوبی به نفع کشور به وجود آمده است.

وزیر کشور با اشاره به ناکامی‌های دشمنان نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون افزود: با وجود اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، وحدت، همدلی و امنیت به شکل بسیار بالا و قابل قبولی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر پرهیز دلسوزان انقلاب از هر گونه اختلاف خاطرنشان کرد: بی‌گمان اختلافات باعث ظلم به مردم می‌شود از این رو مدیران برای خدمت بیشتر به مردم اختلافات را کنار بگذارند.

وی با ضروری برشمردن خدمت مسئولان به مردم عنوان کرد: این مسئولیت‌ها و پست‌ها میراث خون شهدا است و هیچ کس حق ندارد از موقعیت خود سوء استفاده کند.

رحمانی‌فضلی همچنین با برشمردن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، تصریح کرد: طی پنج سال گذشته رهبری شعارهای اقتصادی مطرح نموده‌اند و امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده‌اند که حقیقتاً از موضوعات بسیار مهم است و بایستی همه برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور به هیچ وجه قابل تحمل نیست، ابراز کرد: باید قانون بر تمام حوزه‌ها رعایت شود.

وی گفت: در این ارتباط هر شکایتی که در رابطه با بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور شود وظیفه خودم می‌دانم که شخصاً پیگیری کنم و با قانون‌شکنان برابر قانون برخورد خواهد شد. 

کد N193170

وبگردی