آفتاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

شرط تحقق منویات رهبری، استفاده از همه‌ ظرفیت ها و سرمایه های مادی و معنوی است

شرط تحقق منویات رهبری، استفاده از همه‌ ظرفیت ها و سرمایه های مادی و معنوی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، با گرامی داشت تقارن نوروز ۹۳ و ایام فاطمیه، لازمه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را استفاده از همه طرفیت ها و سرمایه های مادی و معنوی برشمرد.

به گزارش خبرنگار دین واندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد با گرامی داشت تقارن سال جدید با ایام فاطمیه، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را فصل الخطابی برای مسئولین افتصادی و فرهنگی دانست و افزود: شرط تحقق این منویات، استفاده از همه طرفیت ها و سرمایه های مادی و معنوی است.

این مسئول فرهنگی، با اشاره به پیام نوروزی و نیز رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولین روز از سال ۹۳ در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی و نامگذاری سال به‌عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» پرداختن به این موضوع را مصداق جهاد فی سبیل الله دانست که در دوران کنونی از ضروریات کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: ایران اسلامی پس از تحمل بیش از سه دهه کینه توزی و فتنه گری دشمنان اسلام، و البته سربلندی و پیروزی در همه عرصه ها، باید به کشوری کاملاً مستقل تبدیل شده و فرهنگ کار و تلاش در بین مردم فراگیر شود؛ چرا که در پرتو همت و اراده آحاد جامعه می توان فقر را ریشه کن کرد و با مصرف تولیدات داخلی، اقتصاد را بارورساخت.

نیک نژاد، در ادامه و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مهم ترین وظیفه مردم و مسئولین، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به‌عنوان الگوی متناسب با نیازهای کشور است، اقتصادی که به فرموده معظم له، مردم بنیاد و درون زا با تکیه بر ظرفیت ها و امکانات داخل کشور طراحی شده است.

وی هم چنین وظیفه متولیان و نهادهای فرهنگی، شبکه عظیم تبلیغی، روحانیون و ائمه جماعات را تبیین فرمایشات رهبری برای اقشار مختلف جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: خانواده ها باید با الگوپذیری از سبک زندگی ائمه معصومین و ام الائمه حضرت زهرا(سلام الله علیها) در دو مقوله اقتصاد و فرهنگ،احساس مسئولیت کنند.

نیک نژاد ضمن آرزوی قبولی عزاداری مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت در ایام فاطمیه، خواستار حفظ شئونات اسلامی در این ایام شد.

انتهای پیام

کد N192813

وبگردی