آفتاب

کواکبیان:مقابله با فساد مالی و توجه به نقش صدا و سیما مهمترین اولویت‌های سال 93 است

کواکبیان:مقابله با فساد مالی و توجه به نقش صدا و سیما مهمترین اولویت‌های سال 93 است

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ،‌ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبری اظهار کرد:توجه به نقش صدا و سیما و همچنین حرکت به سمت مقابله با فساد مالی از جمله مهمترین اولویت‌های پیش رو در سال جدید است.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به نام‌گذاری سال 93 با عنوان سال «اقتصادو فرهنگ،با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در سال 92 حماسه سیاسی مورد نظر ایشان تحقق یافت، اما کشور نتوانست در عرصه حماسه اقتصادی اقدام چشمگیری انجام دهد.

این فعال سیاسی اضافه کرد: با توجه به این‌که در سال 92 مشکلات عدیده‌ اقتصادی برای مردم به وجود آمد و همچنین مردم درا ین سال با دغدغه‌های فرهنگی مواجه بودند رهبری امسال را با عنوانی اقتصادی وفرهنگی نام‌گذاری کردند.

وی با تاکید بر این‌که ضرورت مقابله با فساد مالی مهم‌ترین اولویت اقتصادی در سال جدید است،‌ اظهار کرد: به نظر من توجه ویژه به بحث عدالت در اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند یکی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ چرا که به نظر من این وجه اقتصاد مقاومتی وجهی بسیار ضروری است که باید برجسته شود.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان این‌که مسائل فرهنگی کشور را نباید صرفا در حیطه وزارت ارشاد بررسی کنیم گفت: فرهنگ مجموعه‌ای عظیم است که بخشی از آن مربوط به رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های مربوط به فضای سایبری می‌شود.

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به نقش رسانه ملی در فرهنگ عمومی کشور افزود: به نظر من مهمترین بخش فرهنگی کشور برعهده صداو سیما است. در نتیجه چنانچه صدا و سیما وضعیت مناسبی پیدا کند،‌ بخشی عظیمی از فرهنگ ما به سمت و سوی بهتری هدایت می‌شود.

انتهای پیام

کد N192685

وبگردی