آفتاب

مشارکت مردم نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

مشارکت مردم نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

مهاباد - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت و همراهی آحاد مختلف مردم جامعه و عزم ملی و همگانی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب دارد.

حجت الاسلام روح الله بیگی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: تحقق این امر در گرو عزم ملی آحاد جامعه است که باید با همت و تلاش همه جانبه محقق شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیت اقتصادی است، افزود: اقتصاد مقاومتی یک بحث کاربردی است و شاخص های آن ریشه در عمل دارد که فقط با یک عزم ملی و همگانی محقق می شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب نیازمند همدلی دولت، نخبگان، مجلس و مردم است، گفت: تاکید معظم له بر مسایلی چون اقتصاد و فرهنگ نشان دهنده دغدغه های مهم رهبری در این زمینه هاست که باید همگان با تمام توان در راستای رفع آن تلاش کنند.

حجت الاسلام بیگی افزود: یکی از سطوح مهم و تعیین کننده در تحقق شعار امسال، مسوولان و مدیران هستند که باید با مدیریت جهادی به صورت شبانه روزی و خالصانه در خدمت مردم و کشور باشند.

وی گفت: اگر مردم بدانند که مسوولان با تمام توان در میدان حضور داشته و همواره در کنارشان هستند آنان نیز به میدان آمده و به وظیفه خود در این راستا همانند سال گذشته که در تحقق حماسه سیاسی حضوری موفق داشتند، عمل می کنند.

حجت الاسلام بیگی با بیان تغییر رویکرد دشمنان نظام از جنگ تسلیحاتی به جنگ تبلیغاتی گفت: دشمن در طول چند دهه اخیر، تمام ابزارهای مبارزه با جمهوری اسلامی را مورد آزمون قرار داده و هم اکنون از تسلیحاتی استفاده می کند که هیچ راداری قادر به رهگیری آن نیست و آن هدف قراردادن فرهنگ و اعتقادات ملت ماست.

وی با اشاره به این امر که رهبر فرزانه انقلاب این تهدیدات دشمن را سال ها پیش در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی متذکر شده بودند، اظهار کرد: فرهنگ به عنوان جهت دهنده به تصمیمات کلان کشور حتی تصمیمات اقتصادی، سیاسی، مدیریتی و یا در امر تولید نیز می تواند نقش مهمی ایفا کند، از این رو هیچگاه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

584/581/587
کد N192215

وبگردی