آفتاب
آیت الله علم الهدی:

اگر قدرت تحقق دغدغه های رهبری را نداشتید چرا وزیرارشاد شدید؟

اگر قدرت تحقق دغدغه های رهبری را نداشتید چرا وزیرارشاد شدید؟

خیلی ناگوار است که وزیر ارشاد به رهبری بگوید دغدغه‌های فرهنگی شما را تاکنون دولت‌های قبل نتوانستد حل کنند و من هم قدرت ندارم!

به گزارش آفتاب به نقل از صبح توس، عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه در پدافند فرهنگی و مقابله با ناهنجاری‌ها و بدحجابی‌ها و پرده‌دری‌ها مامور به امر رهبری هستند، گفت: این پدافند فرهنگی توسط شما رخ نشان می‌دهد. در کنار این‌ها مدیریت جهادی مسئولان لازم است.
آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در خطبه های نخستین نماز جمعه مشهد در سال ۱۳۹۳ در صحن جامع رضوی اظهار کرد: روز اول سال در واقع روز شکرگزاری در برابر نعمت های گذشته ذات مقدس پروردگار است.
وی ادامه داد: خدای متعال در سال ۹۲نعمت های زیادی به ما داده است و هرچه ذلت، بدبختی و رسوایی بود را اذان دشمنان ما کرد.
شکر نعمت رهبری در جامعه اسلامی ایران
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: اما محور تمام نعمت هایی که امروز باید شکرگزار آن باشیم در عرصه اجتماعی و سیاسی نعمت والای ولایت و رهبری بر جامعه ما است.
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: آنچه در سال ۹۲ گذشت اگر همت رهبری و مقام ولایت در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی نبود معلوم نبود چه بر سر ما می آمد.
سال ۹۲؛ دو بینش مذاکره و مقاومت
وی با بیان اینکه طی سال ۹۲ دو بینش در کشور وجود داشت، ابراز کرد: یکی اینکه با مذاکره و دست دراز کردن به سمت دشمن می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد و دومین بینش “مقاومت” بود که در برابر دشمن بایستیم و با اتکا به ظرفیت‌های داخل مشکلات را حل کنیم.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: تنها راه حلی که می‌توانست این دو بینش را تجمیع و تمام ملت را متحد و یکپارچه کند رهنمودهای رهبری بود.
امام جمعه مشهد افزود: ایشان از یک سو پنجره باز کردن برای غرب را براساس نرمش قهرمانانه راهبرد دادند و از این سو اقتصاد مقاومتی را برای ایستادگی در برابر دشمن و اتکا به داخل عنوان کردند.
تهمت دشمنان با مذاکرات حذف شد
وی تصریح کرد: در حقیقت آنهایی که می‌گفتند مقاومت را باید ادامه دهیم و آنهایی که می‌گفتند مذاکره کنیم با این راهبرد دو سویه رهبری توانستند هم مسئله ایران‌هراسی و تهمت دشمن در برابر چشم جهانیان با مذاکرات حذف کنند و هم اینکه عزم محکمی برای مقابله ملت با دشمن داشته باشند.
آیت الله علم الهدی رهبری فرمان عزم ملی دادند، لذا باید مردانه بایستید و کار کنید، تاکید کرد: کارخانجات و سرمایه‌داران در عرصه کار و فعالیت با عزم ملی به فعالیت خود شتاب بخشند.
همه در پدافند فرهنگی مأمور به امر رهبری هستند
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه در پدافند فرهنگی و مقابله با ناهنجاری‌ها و بدحجابی‌ها و پرده‌دری‌ها مامور به امر رهبری هستند، تصریح کرد: این پدافند فرهنگی توسط شما رخ نشان می‌دهد. در کنار این‌ها مدیریت جهادی مسئولان لازم است.
وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ مدیریت جهادی لازم است، تاکید کرد: خیلی ناگوار است که وزیر ارشاد به رهبری بگوید دغدغه‌های فرهنگی شما را تاکنون دولت‌های قبل نتوانستد حل کنند و من هم قدرت ندارم!
اگر قدرت تحقق دغدغه های فرهنگی رهبری نداشتید چرا وزیر ارشاد شدید؟
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: به وزیر باید گفت اگر قدرت نداشتید چرا وزیر ارشاد شدید؟ اگر رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی می‌گفت مطالبات رهبری را نمی‌توانم حل کنم آیا مردم به او رای می‌دادند؟
امام جمعه مشهد تاکید کرد: یک آقایی که وزیر این رئیس‌جمهور شده چطور نمی‌تواند دغدغه رهبر را برطرف کند، چشم رئیس‌جمهور و مجلسی‌ها روشن با چنین وزیر ارشادی!
وی با تاکید بر تحقق شعار سال توسط مردم و مسئولان، گفت: همانگونه که عزم ملی برای مردم است، مدیریت جهادی نیز بر عهده مسئولان قرار دارد.
کد N192033

وبگردی