آفتاب
درخواست یک نماینده اصولگرا از هم‌فکرانش:

برخی اصولگرایان عیب‌جویی و حاشیه‌سازی را کنار گذارند

برخی اصولگرایان عیب‌جویی و حاشیه‌سازی را کنار گذارند

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: بهتر است برخی اصولگرایان عیب‌جویی و حاشیه‌سازی را کنار گذارند و عزم خود را جزم کمک به دولت کنند تا رفع مشکلات اقتصادی کشور در سایه همراهی مجلس و دولت رقم بخورد.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: اقشار آسیب‌پذیر به دولت یازدهم چشم دوخته‌اند بنابراین دولت برای رفع مشکلات مردم نیاز به حمایت همه مسئولان نظام از جلمه مجلس شورای اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه امیدوارم دولت و مجلس با همکاری و همراهی یکدیگر راستگویی، اخلاقمداری، قانونمنداری و مردم‌مداری را در عمل به جامعه نشان دهند، گفت: تحقق این مفاهیم به معنای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی جامعه است.

نماینده مردم بروجن با تاکید بر اینکه اصولگرایان اصلاح‌طلب می‌توانند به دولت اعتدا‌گرایی روحانی کمک کنند، خاطرنشان کرد: اصولگرایان اصلاح‌طلب مسئولیت دارند به دولت دکتر روحانی در حوزه‌های برنامه‌ریزی و اجرا کمک قابل توجهی کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، مجلس شورای اسلامی را در معرض آزمایشی بزرگ در برابر دولت اعتدال دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی طی سال 1392 در عمل اعتدال‌گرایی، صداقت، امانتداری و مردم‌داری خود را اثبات کرد حال که دکتر روحانی این اصول را به عنوان گفتمان اعتدال تعریف کرده است، قوه مقننه برای پیاده شدن این مفاهیم باید به دولت کمک کند.

سلطانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در رفتارشان به مردم نشان دهند که راستگو و قابل اعتماد هستند، یادآور شد: به وزرای دولت یازدهم در کمیسیون انرژی یادآور شدم که مردم نسبت به آمار و اطلاعات دولت احمدی‌نژاد تردید و شک داشتند به همین دلیل از آنان خواستم اطلاعات نادرست این دولت را کنار گذاشته و آمار و اطلاعات درست و قابل اعتماد را ملاک برنامه‌ریزی‌هایشان قرار دهند.

این عضو کمیسیون انرژی گفت: آمار دولت احمدی‌نژاد کارکرد تبلیغاتی و گمراه کننده داشت به بیان دیگر آمار و اطلاعات این دولت هیچ وقت با واقعیت‌های کشور انطباق نداشت.

انتهای پیام

کد N191915

وبگردی