آفتاب

امام جمعه ارومیه: عزم ملی برای تحقق حماسه اقتصادی پیام بزرگ رهبری است

امام جمعه ارومیه: عزم ملی برای تحقق حماسه اقتصادی پیام بزرگ رهبری است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: عزم ملی برای تحقق حماسه اقتصادی پیام بزرگ فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام سیدمهدی قرشی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب با بازخوانی وقایع سال گذشته فرمودند انتخابات 24 خرداد و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نه تنها توطئه های دشمنان را خنثی کرد بلکه توانست حماسه سیاسی را محقق سازد.

وی اظهار کرد: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب ثابت کرد حماسه سیاسی در عرصه های مختلف اعم از انتخابات و راهپیمایی های مختلف تبلور یافته اما حماسه اقتصادی هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تحقق حماسه اقصادی دغدغه بزرگ رهبر معظم انقلاب است، گفت: از بیانات رهبری چنین نتیجه گرفته می شود که اتحاد و همدلی آحاد مختلف مردم به خصوص مسوولان نه تنها در عرصه اقتصاد بلکه در عرصه فرهنگ ضرورتی اجتناب ناپذیر است و زمانی حماسه اقتصادی تکمیل و فرهنگ تعالی می یابد که مردم و مسوولان با وحدت عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگداری سال جدید به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ رسالت خطیری بر عهده مسوولان و مردم گذاشتند.

وی اضافه کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب ثابت می کند معظم له با درک شرایط کنونی و نقشه های دشمنان در عصر حاضر برای نابودی نظام اسلامی، خواهان تقویت ظرفیت های داخلی و توانمند سازی جامعه برای مقابله با دشمنان است.

امام جمعه ارومیه گفت: امروز ابزار جنگی دشمن تغییر یافته و به جنگ دیگری به نام جنگ اقتصادی روی آورده است، بنابراین رمز موفقیت در این مبارزه تحقق حماسه اقتصادی است.

حجت الاسلام قرشی اظهار کرد: درایت رهبری بدون شک ضامن حفظ انقلاب و نظام از گزند دشمنان است.

8135/581/587
کد N191199

وبگردی