آفتاب
نماینده مردم کاشمر:

کارگروه‌های مشترک مجلس و دولت تشکیل می‌شود

کارگروه‌های مشترک مجلس و دولت تشکیل می‌شود

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور جدی در پی راه‌اندازی کارگروه‌های مشترک بین مجلس و دولت هستیم.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبر گزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این‌که در سال «حماسه سیاسی و اقتصادی»، مدیریت اقتصادی ضعیفی داشتیم، اظهار کرد: امسال حماسه سیاسی با دو اتفاق که مردم در آن حضور جانانه داشتند عملی شد، اما در حوزه‌ اقتصادی با مشکل مواجه هستیم که محور اصلی مدیریت آن دست دولت است.

وی افزود: دولت با آوردن لایحه به مجلس و بسیج تمامی ظرفیت‌های کشور از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کند و ما نیز به دولت کمک می‌کنیم تا حماسه اقتصادی صورت بگیرد.

وی درباره معضلات اقتصادی بیان کرد: با تدبیر و گفتار عالمانه و عاقلانه خیلی از مسائل قابل حل است، اگر صحبت‌های آقای روحانی درخصوص شایسته‌سالاری، فراجناحی، اعتدال و تدبیر عملی شود وزراء جزء بهترین خادم‌های دولت خواهند بود و در تعدادی از وزارتخانه‌ها می‌توانند با تعامل و درایت بیشتری مدیریت و اعتدال و شایسته سالاری را بهتر رعایت کنند.

اسماعیل‌نیا با بیان این‌که «گام‌های اولیه دولت در اقتصاد به نسبت خوب است»، افزود: سرعت در امور اقتصادی باید بیشتر شود. چنانچه مدیران ما سرعت پیدا نکنند آن‌چه مدنظرمان است تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: هم اکنون گام‌های اولیه در این خصوص برداشته شده و ما نیز به دولت کمک می‌کنیم و به شدت به دنبال راه‌اندازی کار گروه‌های مشترک بین مجلس و دولت هستیم، با سرعت دادن و عملی کردن این اقدامات دولت می‌تواند کارنامه بسیار خوبی از خود به جا بگذارد.

وی با اشاره به این‌که «تعدادی وزرا در کابینه‌های دولت بسیار خوب عمل کردند» افزود: اما برخی از آن‌ها مشغول حاشیه‌سازی‌اند و بعضی به چالش‌هایی می‌پردازند که ضرورتی ندارد.

انتهای پیام

کد N190799

وبگردی