آفتاب
با حضور شهردار و استاندار قم صورت گرفت؛

افتتاح ادامه بلوار امام رضا(ع) قم با برداشتن کامل پل جاده اراک

افتتاح ادامه بلوار امام رضا(ع) قم با برداشتن کامل پل جاده اراک

خیابان شهدا هسته ای حد فاصل عوارضی قم-تهران و بزرگراه امام علی(کمربندی قم) توسط شهردار و استاندار قم افتتاح شد/بوستان فدک قم نیز که اخیرا برخی از سکوهای آن مجهز به آلاچیق شده اند با حضور شهردار و استاندار قم افتتاح شد.

ایلنا: در مراسمی با حضور شهردار و استاندار قم، ادامه بلوار امام رضا(ع) این شهر که با برداشتن کامل پل جاده اراک صورت گرفته بود، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، پس از آن که چندی پیش عملیات تخریب پل جاده اراک(حد فاصل بلوار امام رضا(ع) قم تا پل نیروگاه) آغاز شده بود، اکنون با تخریب کامل این پل و افتتاح خیابان آن به عنوان ادامه بلوار امام رضا(ع)، این بلوار بدون هیچ تقاطع غیر همسطحی به خیابان اراک در شهر قم متصل شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم و همچنین برخی از مسئولان شهری حضور داشتند.

پس از افتتاح این پروژه، شهردار و استاندار قم به عوارضی قم – تهران رفتند تا خیابان شهدای هسته ای حد فاصل عوارضی قم – تهران و بزرگراه امام علی(کمربندی قم) را افتتاح کنند.

افتتاح بوستان فدک قم نیز که اخیرا برخی از سکوهای آن مجهز به آلاچیق شده اند نیز از دیگر مکان هایی بود که شهردار و استاندار قم برای افتتاح آن ها، اقدام کردند.

کد N190745

وبگردی