آفتاب

بیانیه ارتش سوریه در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جولان

بیانیه ارتش سوریه در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جولان

تهران-ایرنا-فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بلندی های جولان را تحت الشعاع قرار دادن پیروزی های اخیر ارتش سوریه بر تروریست ها به ویژه در نبردهای منطقه ˈ القلمون ˈ و ˈ یبرود ˈ دانست.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا ) فرماندهی نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بلندی های جولان تاکید کرد که ارتش سوریه ضربه مهلکی در یبرود به سازمان های تروریستی و حامیان آن و در راس آن رژیم صهیونیستی وارد کرده است و این اقدام رژیم صهیونیستی به خاطر این بوده است که به تروریست های شکست خورده روحیه دهد تا همچنان به جنگ با ارتش سوریه ادامه دهند.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوری افزود : نیروهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر سه شنبه چندین گلوله توپ و تانک و موشک های ضد زره در نزدیکی روستای ˈ سحیتا ˈ به سوی مواضع ارتش سوریه شلیک کردند که خسارت مختصری وارد کرد.

در ادامه بیانیه فرماندهی کل ارتش سوریه آمده است : هواپیماهای رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز مناطق ˈ کوم الویسیه ˈ ، ˈ نبع الفوار ˈ و ˈ سعسع ˈ در اطراف قنیطره را گلوله باران کردند و بر اثر این حملات یک نفر شهید و هفت نفر زخمی شدند .

این بیانیه افزود: این حملات همزمان با حمله شماری از تروریست ها از سمت اردن به زندان مرکزی شهر درعا صورت گرفت .

در پایان این بیانیه آمده است که ارتش سوریه با عزم راسخ بر ادامه جنگ ضد سازمان های تروریستی و نابودی آنها اصرار دارد و البته تلاش های مذبوحانه از سوی رژیم صهیوینستی و آن هم در چنین شرایطی می تواند امنیت و ثبات منطقه را به خطر اندازد.

خاورم **2041**1446
کد N190028

وبگردی