آفتاب

دیدار رییس شورای مارونی‌های لبنان با سفیر ایران

دیدار رییس شورای مارونی‌های لبنان با سفیر ایران

ودیع خازن، رییس شورای مارونی های لبنان با سفیر ایران در لبنان دیدار و درباره تحولات منطقه و همکاری های دوجانبه گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رییس شورای مارونی های لبنان با اشاره به نقش بارز ایران در منطقه گفت: ایران همواره به عنوان ضامن ثبات و استقرار منطقه از جمله لبنان بوده و استراتژی خود را در ثبات کشورهای منطقه تعریف کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

ودیع خازن، با ابراز امیدواری برای خاتمه یافتن بحران سوریه و برقراری ثبات در آن کشور اظهارکرد: بدون شک ثبات و استقرار سوریه نقش به سزایی در ثبات و استقرار لبنان دارد.

رییس شورای مارونی های لبنان با اشاره به توطئه دشمنان جهت مهاجرت مسیحیان مشرق زمین گفت: دشمنان تلاش دارند با ایجاد بحران در منطقه از جمله در لبنان باعث مهاجرت مسیحیان از این منطقه شوند. همزیستی مسالمت آمیز مسلمانان و مسیحیان در لبنان نقطه تمایز این کشور به شمار رفته و مقاومت مردم لبنان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی باعث شکست توطئه دشمنان شده است.

غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در لبنان نیز با تاکید بر اصول ثابت ایران در حمایت از ثبات و استقرار لبنان و کشورهای منطقه گفت: مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و حفظ ثبات و استقرار کشورهای منطقه در این راستا ضروری است.

انتهای پیام

کد N187069

وبگردی