آفتاب
ابوترابی‌فرد با اعلام پایان آخرین جلسه مجلس در سال 92؛

جلسه بعدی 17 فروردین / اهتمام مسئولان برای خلق حماسه اقتصاد مقاومتی در سال 93

جلسه بعدی 17 فروردین / اهتمام مسئولان برای خلق حماسه اقتصاد مقاومتی در سال 93

نایب رئیس مجلس با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی آزاد ابراز ایمدواری کرد که مسئولان سال 93 را بستری برای تحقق حماسه اقتصادی و شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد با اعلام پایان آخرین جلسه مجلس در سال 92 برای همه نمایندگان و ملت بزگوار آرزوی توفیق نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که سال 92، سالی همراه با عزت و سرافرازی و پیروزی برای ملت ایران و امت اسلامی و شکست جبهه استکبار باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز امیدوای کرد که همه مسئولان سال 93 را بستری برای دستیابی به حماسه اقتصادی و شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی قرار دهند.

وی همچنین گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه 17 فروردین سال 93 برگزار خواهد شد.

ابوترابی‌فرد همچنین با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت که مجمع نمایندگان استان‌های مازندران و آرذبایجان شرقی نیز این پیروزی را تبریک گفته‌اند.

وی همچنین گفت که نمایندگان اردبیل تذکری در مورد مشکلاتی که برای تامین مطالبات بازنشستگان به وجود آمده است را مطرح کرده‌اند.

ابوترابی‌فرد ابراز امیدواری کرد که مسئولان در جهت رفع مشکلات و برآوردن مطالبات قانونی بازنشستگان تلاش‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

کد N186401

وبگردی